خرید انشعاب آب شهروندان در کاشان الکترونیکی شد

کاشان - همزمان با سومین روز هفته صرفه جویی در مصرف آب و با حضور مسئولان شهرستان کاشان و در جمع اصحاب رسانه شهرستان کاشان از خدمات الکترونیکی فروش انشعاب رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی در این مراسم گفت : پیرو نقشه راه ابلاغی شورای عالی فناوری اطلاعات کشور در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی دولت وهمچنین  در راستای بهبود ارتقاء خدمات رسانی به مردم، سامانه ارائه خدمات الکترونیکی از طریق بستر پورتال شرکت طراحی وراه اندازی شد.
مهندس قانع افزود :این اقدام علاوه بر ایجاد سهولت در کار مراجعین مزایای دیگری از قبیل بهینه سازی فرایندهای خدمات مشترکین، کارآمدساختن شرکت، کاهش هزینه های اداری ونهایتا افزایش بهره وری رابرای شرکت به دنبال خواهد داشت.
به گفته وی، این سامانه بدون هیچگونه هزینه ریالی وتنها با پشتوانه تخصص ومهارت کارشناسان حوزه آمار وفناوری اطلاعات واز طریق بستر پورتال شرکت وبا استفاده از آخرین متدها طراحی و راه اندازی شد.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی، در خصوص امکانات این سامانه گفت: پس از اینکه در خواست انشعاب توسط متقاضی ثبت شد در کلیه مراحل، وضعیت رسیدگی به درخواست از طریق پیامک به متقاضی اعلام شده وپس از نهایی شدن هزینه های واگذاری واعلام به متقاضی، پرداخت آنلاین هزینه ها صورت می گیرد. در این سامانه امکان ارتباط دو طرفه با متقاضیان ومشترکین وجود داشته  به گونه ای که متقاضیان  می توانند بدون حضور در محل نسبت به خرید انشعاب اقدام کنند.
قانع، با اشاره به اینکه بستر لازم برای خدمت رسانی الکترونیکی توسط دفتر IT شرکت صورت گرفته لذا منبع در حوزه های خدمات مشترکین باید با بهره گیری از این امکان وترغیب مراجعین به استفاده از خدمات غیر حضوری شرکت را در رفع مشکلات احتمالی و توسعه این سامانه یاری کنند. /

کد خبر 308352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.