آینده راه مقاومت روشن است

فریدن - امام جمعه دامنه گفت: آینده راه مقاومت را با توجه به پیروزی‌های این جبهه در موصل و روزهای زوال و احتضار داعش روشن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت‌الاسلام ناصر صابری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دامنه با اشاره به‌ روز جهانی قدس، آینده راه مقاومت را با توجه به پیروزی‌های این جبهه در موصل و روزهای زوال و احتضار داعش را روشن دانست و تصریح کرد: پیروزی‌های مقاومت این نوید را به ما می‌دهد که با نابودی داعش، فلسطین و مسأله مبارزه با کل استکبار جهانی و سرمنشأ تمام مصائب دنیای امروز که رژیم جعلی صهیونیستی است، در صدر اهداف اسلام قرار می‌گیرد و آن‌ها خود از این مسأله بسیار می‌ترسند.

وی با اشاره به زوال رژیم صهیونیستی در منطقه تصریح کرد: به یاری پروردگار در 25 سال آینده، دیگر هیچ اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد بود و مردم فلسطین بر سرزمین خود حکومت خواهند کرد.

امام جمعه دامنه با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه، آن را نمادی از اقتدار جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این حمله ضرب شصتی بود که باید به داعش و اربابان آمریکایی و سعودی آن‌ها نشان داده می‌شد.

صابری  در ادامه تصریح کرد:  برخی آقایان ژست مدیریت و ساماندهی این عملیات را به  خود نگیرند.

وی افزود: این حمله با دستور فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت و برخی نباید مدیریت این عملیات را به خود نسبت دهند؛ چراکه رفتار دوگانه آن‌ها قبل از انتخابات و آن زمان که برای خوش‌رقصی عده‌ای مست قدرت شده بودند و می‌گفتند چرا بر روی موشک‌ها شعار می‌نویسید؟هنوز در ذهن ملت ایران هست و آن را فراموش نمی‌کنند.

حجت الاسلام صابری اظهار داشت: این حمله نشان داد اقتدار نظام اسلامی مانع از زیاده‌خواهی دشمن خواهد شد و با وادادگی برخی مسئولان سایه جنگ بر سر ملت ایران افکنده خواهد شد.

صابری با اشاره به سخنان غرض‌آلود و حاشیه‌ساز برخی مسئولان در مورد ولایت و حکومت امیرالمؤمنین(ع) گفت: طرح این موضوع چه ضرورتی داشت و آیا مگر عمر مقبولیت دارد که بر امیرالمؤمنین(ع) مقدم باشد و حتی اگر فرض کنیم که خلیفه‌ای مقبولیت مردم را پیدا کرده و مردم به او رأی داده‌اند ولی این دلیل بر مشروعیت نیست.

صابری افزود: این حاشیه‌سازی‌ها،نباید خواص جامعه و ملت را از مسائل دیگر بازدارد؛ چراکه اکنون رئیس‌جمهور و رئیس مجلس باید بیایند و در پیشگاه ملت جوابگو باشند که برجام به کجا رسیده است و چه تأثیری بر زندگی مردم داشته است.

وی با اشاره به اهمیت پایگاه‌هایی که جوانان را به‌ سوی خدا جذب می‌کنند،اظهار کرد:اگر شیطان مسجد و نماز جماعت را از شما گرفت یقیناً بی‌برکتی در زندگی جاری خواهد شد.

صابری  به پایان ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود:کسانی که خود را از فیض نمازهای جماعت، روزه‌داری و دعا و مناجات محروم کردند، در مقابل پیرمردی که با سن بالا و کار سنگین کشاورزی، روزه خود را حفظ کرده است مسئول هستند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای معنوی ماه رمضان افزود:امید است روزه‌داران، این حال خوش معنوی به‌ دست‌ آمده از این ماه را در ادامه ایام سال نیز حفظ کنند.

امام جمعه دامنه در بخش دیگری از اظهارات خود  با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت:این دستگاه باید به‌ وسیله استقلال خود، دست نجومی بگیران و غارتگران و مفسدان را از بیت‌المال قطع کند.

نماینده ولی فقیه در دامنه  با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان فریدن اظهار داشت: مردم فریدن باید هوشیارتر باشند و با مطالبه‌گری حق خود را بگیرند و این که مسئولان حق منطقه فریدن را چه در گذشته و چه هم‌اکنون نداده‌اند، یک ظلم است.

وی بر لزوم تعامل و همکاری مسئولان شهرستان جهت تسریع در حل مشکلات منطقه تاکید کرد.

کد خبر 308077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.