رژیم صهیونیستی  به نابودی خود روز به روز نزدیکتر می شود

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: عملیات موشکی سپاه پیام واضحی به رژیم صهیونیستی و خائنین منطقه ای داشت و آن این بود که اسرائیل در نزدیک ترین زمان به نابودی خود قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز اظهار کرد: در کنار قدرت دفاعی عالی ایران اسلامی و قدرت دفاع موشکی باید دستگاه دیپلماسی قوی تر از این عمل کند.
وی افزود: امروزه قدرت دفاعی ما و قدرت موشکی ما بر هیچ کشوری پوشیده نیست و با اتکا به همین قدرت دفاعی برتر و دقیق، باید دستگاه دیپلماسی قدری قوی تر عمل کند
امام جمعه نطنز گفت: کسانی که مدام می گفتند نباید اقتدار موشکی ایران نشان داده شود، دیدند که وقتی سپاه پاسداران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری شش موشک به مواضع داعش در سوریه شلیک کرد، چگونه جهان در بهت و حیرت فرو رفت و قدرت نظامی ایران را شناخت.
وی تصریح کرد: وقتی امام راحل فرمود که راه قدس از کربلا می گذرد، می بینیم که امروزه موشکهای ما با عبور از عراق به سوریه و مواضع داعش رسید و با موشکهای دیگر ایران، می توان به اسرائیل و رژیم غاصب اسرائیل هم رسید.
امینی بیان کرد: امروزه با اقتداری که نیروهای نظامی ایران به این مرز و بوم داده اند، احدی جرات تعرض به این آب و خاک را به خود نمی دهد و به وضوح می توانیم ترس و دلهره رژیم صهیونیستی و متحدانش را ببینیم.
 

کد خبر 308046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.