روز قدس فرصتی مناسب برای نمایش وحدت ملت های مسلمان

چادگان - مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چادگان گفت: روز قدس فرصتی مناسب برای نمایش وحدت ملت های مسلمان در حمایت از فلسطین است.

اردشیر فرخ وند در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان به اهمیت شرکت فعال آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس است،  فرصتی مناسب برای نمایش وحدت ملت های مسلمان در حمایت از فلسطین است.

وی از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس ، در شهر چادگان، شهر زیارتی رزوه، روستای اورگان و روستای فراموشجان این شهرستان خبر داد.

فرخ وند با اشاره به ایام پرفیض ماه مبارک رمضان و شهادت تعدادی از هم وطنانمان در حادثه تروریستی تهران بیان کرد: مردم و مسئولان ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنند.

وی افزود: مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی امروز بار دیگر حماسه آفریدند و به دنیا این پیام را دادند که حامی مظلومان بوده و مستکبران و ستمگران به مقابله می پردازند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چادگان در پایان خاطر نشان کرد: حضور ما در این مراسم نشانه حمایت از آرمان های امام و رهبری و مردم مظلوم فلسطین است.

کد خبر 308030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.