تصادف زنجیره ای در شاهین شهر ۵ مجروح برجای گذاشت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در پی وقوع تصادف زنجیره ای در محدوه پل خورزوق به سمت شاهین شهر ۵ نفر مصدوم شدند.

غفو راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره جزئیات این تصادف اظهار کرد: روز گذشته یک تیرماه حادثه تصادف محدوه پل خورزوق به سمت شاهین شهر به اتاق فرمان اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه حادثه در ساعت ۱۳ و ۲۶ دقیقه به اورژانس اعلام و امدادخواهی شد، گفت: آمبولانس اورژانس برای کمک به مصدومان احتمالی حادثه به سرعت به محل تصادف  اعزام شد.

مدیر حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان با اظهار اینکه این سانحه تصادف زنجیره ای در محل پل خورزوق به سمت شاهین شهر رخ داد، اذعان کرد: پنج دستگاه خودرو در این سانحه با هم تصادف کرده بودند که منجر به مصدوم شدن ۵ نفر شد.

راستین بابیان اینکه چهار مرد و یک زن مصدومان این سانحه بودند، خاطرنشان کرد: پس از ارائه خدمات درمانی اولیه توسط تکنسین های اورژانس، مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی درمان به گلدیس شاهین شهر انتقال داده شدند.

به گزارش ایمنا، شاهین شهر در ۱۹ کیلومتری شمال شهر اصفهان و میان آزادراه معلم و حد فاصل منطقه بختیاردشت و امیرآباد قرار دارد که از دو جهت جاده بزرگراه آزادگان اصفهان را به تهران متصل  می کند.

کد خبر 308002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.