نه بیرانوند لژیونر می‌شود، نه مظاهری پرسپولیسی

چندان منطقی به نظر نمی‌رسد که دروازه‌بان پرسپولیس موقعیتش به عنوان شماره یک تیم ملی را در سال جام جهانی با لژیونر شدن به خطر بیندازد.

به گزارش ایمنا، قوت گرفتن احتمال لژیونر شدن علیرضا بیرانوند باعث شد تا گمانه‌زنی درباره جانشین احتمالی او در پرسپولیس به سرعت آغاز و نام رشید مظاهری به عنوان جایگزین بالقوه‌اش مطرح شود.

شایعه پرسپولیسی شدن مظاهری که برای چندین بار طی هفته‌های اخیر بر سر زبان‌ها افتاد سرانجام کاسه صبر ذوبی‌ها را لبریز کرد و باشگاه ذوب‌آهن را بر آن داشت تا این بار صریحاً واکنش نشان دهد و باقی بودن یک سال از مدت قرارداد رشید را یادآوری کند.

حتی اگر باشگاه اصفهانی هم با اعلام مخالفت صریحش این انتقال را منتفی نمی‌کرد قرمزپوش شدن دروازه‌بان ذوب‌آهن دور از ذهن بود. اما آنچه قرمزپوش شدن مظاهری را اتفاقی بعید جلوه می‌دهد نه فقط به قرارداد داشتنش با ذوب‌آهن که علاوه بر آن به موقعیت مستحکم دروازه‌بان فعلی پرسپولیس در تیم ملی مربوط می‌شود. چندان منطقی به نظر نمی‌رسد که بیرانوند در سال جام جهانی با انتقال به یک تیم بزرگ اروپایی که ممکن است ریسک نیمکت‌نشینی را برایش به دنبال داشته باشد جایگاه تثبیت‌شده خود به عنوان شماره یک تیم ملی را به خطر بیندازد.

کد خبر 307680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.