تحقیر از نوع والیبال/ سکوت مرموز طارمی + تصاویر

عناوین صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (دوشنبه) ۲۹ خرداد را می‌توانید در ایمنا مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا، روزنامه گل امروز با عکسی از افشین قطبی، از شکایت سرمربی سال‌های گذشته پرسپولیس از این باشگاه خبر داده و اظهارنظر حسین پاپی در مورد احتمال جدایی احسان حاج‌صفی از سپاهان و تهدید استقلالی‌ها توسط وکیل سرور جباروف هم در میان تیترهای این روزنامه به چشم می‌خورد.

خبر ورزشی نیم‌صفحه نخست خود را به طور مساوی به نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس اختصاص داده و ایران ورزشی با تیتر «سکوت مرموز طارمی» ادعا کرده باشگاه پرسپولیس به دنبال درآمدزایی از پول رضایتنامه وی است. «دست‌های خالی کولاکوویچ» هم تیتر تحلیل این روزنامه از عملکرد تیم ملی کشورمان در لیگ جهانی والیبال است.
«در ایران سپاهان» از قول حاج‌صفی روی جلد هدف رفته است و این روزنامه از رفتار این روزهای مهدی طارمی هم انتقاد کرده است. همشهری ورزشی ادعا کرده رشید مظاهری دوباره به پرسپولیس نزدیک شده است و کریم باقری هم شایعه قهر خود را در پیروزی تکذیب کرده و دلیل این شایعه را ته کشیدن سوژه رسانه‌ها دانسته است.
ادعای مدیر برنامه‌های سرور جباروف در مورد خداحافظی موکلش در صورت حل نشدن مشکل این بازیکن با استقلال روی جلد استقلال جوان هم رفته است و صحبت‌های کارلوس کی‌روش هم تیتر یک ابرار ورزشی شده است.

کد خبر 307424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.