به قلعه‌نویی استرس قهرمانی وارد نمی‌کنیم

رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: نمی‌خواهیم استرس قهرمانی و نایب‌قهرمانی را از همین حالا به قلعه‌نویی و بازیکنان وارد کنیم و این موضوع را به مدیرعامل باشگاه نیز گفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهرخ شهنازی بعدازظهر امروز در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ هفدهم اظهار کرد: خوشحالم که سکان هدایت باشگاه ذوب‌آهن به دست سعید آذری به عنوان یکی از قهرمانان ورزش کشور است که فردی شایسته، کوشا، فداکار و علاقمند است.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن دارای تاریخ بلندی است که من از آن به عنوان مکتب ذوب‌آهن نام می‌برم. رفتارها و کنش و واکنش‌هایی که در این باشگاه اتفاق می‌افتد حاصل یک مکتب است که همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

شهنازی با بیان اینکه ذوب‌آهن از زمان مدیریت احمد صادقی در عرصه صنعت، هنر و ورزش شکوفا شد گفت: ورزش یکی از پیشروترین و پر سروصداترین عرصه‌هایی است که باشگاه ذوب‌آهن به آن اعتلا بخشید و برای حفظ این بزرگی، با مشورت‌هایی که در هیأت مدیره انجام شد و با توصیه احمد صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن، پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن به امیر قلعه‌نویی داده شد.

رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: قلعه‌نویی در جواب پیشنهاد ما عنوان کرد من باید جایی بروم که بزرگ باشد و بتوانم در آنجا کارهای بزرگ انجام دهم که حرف درستی است و کارهای بزرگ را مردان بزرگ باید انجام دهند. من به وی گفتم درست است که باشگاه ذوب‌آهن دارای افتخارات بزرگی است اما به دنبال قهرمانی به هرقیمت نیستیم و قهرمانی در کنار فرهنگ جوانمردی و توجه به جوانان شیرین و ماندگار است. امیدوارم با درایت قلعه‌نویی و با اتکا به قهرمانی‌های متعدد وی در سال‌های گذشته، وی بتواند یادگارهای خوبی در باشگاه ذوب‌آهن به جا بگذارد.

وی بیان داشت: خوشبختانه قلعه‌نویی فردی معتقد است و مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن نیز همیشه روی مسائل فرهنگی تأکید دارد. عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی برازنده باشگاهی مانند ذوب‌آهن است و پیشکسوتان خوش‌نام این باشگاه موید این موضوع هستند.

شهنازی اضافه کرد: نمی‌خواهیم استرس قهرمانی و نایب‌قهرمانی را از همین حالا به قلعه‌نویی و بازیکنان وارد کنیم و این موضوع را به مدیرعامل باشگاه نیز گفته‌ایم.

وی گفت: مجتبی حسینی در نیم‌فصل دوم و یحیی گل‌محمدی نیز در نیم‌فصل نخست فصل گذشته زحمات زیادی برای ذوب‌آهن کشیدند که جا دارد از آنها تشکر کنم. همچنین از تماشاگران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که جزء هواداران باشخصیت و مودب فوتبال ایران هستند. هواداران واقعی ذوب‌آهن کسانی هستند که همسرانشان در کارخانه ذوب‌آهن به عنوان کارگر، متخصص و مهندس تلاش می‌کنند.

کد خبر 307255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.