نقش رهبری در مقام هدایت جامعه است/همه باید گوش به فرمان رهبری باشند

دهاقان- امام جمعه دهاقان گفت:نقش رهبری در مقام هدایت جامعه است وهمه باید به فرمایشات رهبرمان عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی،درخطبه های نماز جمعه دهاقان،اظهار داشت:رهبری مانند پدری است که دستش برسرهمگان است واین طور نباشد که جناح ها فرمایشات ایشان را به نفع خود پندارند ،همه باید از فرمایشات رهبری پیروی کنیم.

وی باتوجه به سالروز شهادت حضرت امام علی(ع)،گفت:امام علی(ع) گوهر نایاب هستی هستند که درحقیقت پس از رسول الله همانند او نه به دنیا آمده ونه می آید،این امام همام نعمتی بود که خدا به انسان بخشیده بود واگر خدانعمتی دادوانسان قدرش رانداست وبه آن توجه نکرد در معرض زوال قرار می گیرد ودستش خالی می شودواگر شکر نعمت بجا آورد آن را مستدام می داد.

خطیب نماز جمعه دهاقان ،امامت ورهبری الهی رابالاترین نعمت ها عنوان کرد واذعان داشت:وقتی پیامبر اکرم(ص) از دنیا رفت این مساله را زیر پاگذاشتند وقریش علی(ع) را خانه نشین کردند وکسی که صاحب حق بود وازهمه مردم سزاوار امامت وخلافت بود را کنارزدند،اما این امام همام صبررا برگزید تا از ایجاد نفاق ودودستگی بین مردم جلوگیری کند .

حجت الاسلام رضوانی بااشاره به روز قدس هم خاطر نشان کرد:مساله قدس وتوجه به آن مساله بزرگ است،دشمنان ما هرروز ولوله ای راه می اندازند تا آرامش در جامعه نباشد ،داعش وخونریزی ها وهرفتنه ایر که دردنیا می شود ،در نیجریه،شرق آسیا که مسلمانان رادرآتش می سوزاتند ودر غرب اروپا نیز هرچه می بینیم دست همین نابکاران است.

وی از مردم خواست باحضور گسترده در این راهپیمایی ها درسی فراموش نشدنی به دشمنان بدهند وثابت کنند پشتیوانه نظام وورهبری هستند.

کد خبر 307078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.