حسن‌زاده به دور رفت لیگ برتر نمی‌رسد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: درمان مسعود حسن‌زاده ۵ تا ۶ ماه طول می‌کشد و به دور رفت لیگ برتر نمی‌رسد و امیدواریم برای دور برگشت آماده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اخوان عصر امروز در حاشیه نخستین تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ هفدهم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه ۹۰ درصد لیست بازیکنانی که مدنظر کرانچار بود جذب شده است و در تمرین امروز هم به جز دو بازیکن ملی‌پوش تیم که به دلیل دیدار با رییس‌جمهور در تهران بودند، سایر بازیکنان در تمرین شرکت کردند.

وی ادامه داد: درمان مسعود حسن‌زاده ۵ تا ۶ ماه طول می‌کشد و به دور رفت لیگ برتر نمی‌رسد و امیدواریم برای دور برگشت آماده شود.

اخوان در مورد مذاکره با محمد دانشگر گفت: پیوستن دانشگر به سپاهان منتفی شد ولی اگر کرانچار تشخیص دهد که در آن پست بازیکن می‌خواهد باشگاه اقدام می‌کند. پیوستن سعید آقایی به سپاهان هم تا امروز قطعی نیست و این بازیکن اگر می‌خواهد به سپاهان بیاید باید با گسترش فولاد به توافق برسد.

سرپرست باشگاه سپاهان افزود: اگر شرایط سایر باشگاه‌ها را بررسی کنید می‌بینید که تنها باشگاهی که به تعهدات خود عمل کرده سپاهان بوده است، ما از نظر مالی مشکلی نداشتیم. تنها ۲۰ درصد قراردادها باقی مانده است و باید مشخص شود که کدام بازیکنان می‌روند و کدام می‌مانند. چون طبق قانون به بازیکنی که می‌رود این رقم تعلق نمی‌گیرد.

کد خبر 306905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.