سالن ورزشی سرپوشیده «مادر و کودک» محتشم کاشانی احداث می شود

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از احداث سالن ورزشی سرپوشیده «مادر و کودک» محتشم کاشانی در سال جاری خبر داد.

حمیدرضا فرهنگ در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طراحی سالن سرپوشیده مادر و کودک محتشم کاشانی در نوع خود کم نظیر است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های اخیر معاونت فرهنگی منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: معاونت های فرهنگی واجتماعی مناطق با هدف ارتقاء سطح خدمات فرهنگی و اجتماعی و توزیع عادلانه خدمات فرهنگی شروع به کار کرد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان به فعالیت های انجام شده در بخش اجتماعی اشاره و تصریح کرد: در موضوع اعتیاد برای ۲۱ دبیرستان، ویژه برنامه «به اعتیاد نه بگوییم» که ترکیب تئاتر، هنر، مشاوره و نمایشگاه بود اجرا شد و بازخوردهای خوبی به همراه داشت.

وی احداث بازارچه مهربانی برای توانمندسازی بانوان را از دیگر اقدامات بخش اجتماعی معاونت فرهنگی منطقه ۵ شهرداری اصفهان برشمرد.

فرهنگ با اشاره به اینکه در بخش فرهنگی و آموزشی، بیش از ۱۵۰ عنوان کلاس آموزشی در ایام سال برگزار می شود، گفت: برپایی کارگاه های تغذیه در بخش سلامت و برگزاری همایش خانواده سالم درمجموعه فرهنگسراها، مساجد و مدارس از دیگر فعالیت های انجام شده در سطح این منطقه بوده است.

وی یادآور شد: کانون های همسران، دختران و زوجین به صورت ویژه با مخاطبان خاص در حال فعالیت هستند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال بازارچه تفریحی در مجموعه صفه همراه با بازارچه صنایع دستی برپا شد، ادامه داد: امسال همزمان با هفته نکوداشت اصفهان ۱۱ تور اصفهان گردی برای آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با آثار تاریخی شهر برگزار شد.

فرهنگ در پایان به احداث بانوسرا در این منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: احداث بانوسرا در سپاهانشهر امسال کلید می خورد.

کد خبر 306769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.