تشکیل ۴۰ پایگاه اوقات فراغت در مدارس و کانون های تربیتی تیران و کرون

تیران-مدیرآموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: ۴۰ پایگاه اوقات فراغت تابستان در مدارس و کانون های تربیتی شهرستان تیران و کرون ایجاد می شود.

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه فعالیت های آموزش و پرورش در فصل تابستان هم ادامه دارد، اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و تربیتی در فصل تابستان است که با ایجاد ۴۰ پایگاه در شهرستان امسال این برنامه ها را انجام می دهد.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۳ هزار نفر از برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون استفاده کرده اند که این جمعیت در سال جاری با افزایش تعداد پایگاه ها افزایش می یابد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون بیان داشت: طرح "مزرعه من" یکی از طرح های آموزش و پرورش است که سال گذشته توسط ۲۰ گروه انجام شد و امسال نیز این طرح انجام می شود و فرصتی برای اشتغال جوانان و نوجوانان در آینده است.

وی ادامه داد: در این طرح دانش آموزان موضوعات مربوط به بخش کشاورزی را آموخته و از این فرصت برای پیشرفت کاری خود در آینده استفاده می کنند و با توجه به ظرفیت های کشاورزی شهرستان تیران و کرون از این فرصت برای توسعه بهره وری در این عرصه و سرمایه گذاری در آینده استفاده می شود.

مرزبان یادآورشد: مربیان پرورشی در روستاها و شهرهای شهرستان برای اجرای طرح اوقات فراغت با آموزش و پرورش همکاری دارند و این طرح اوقات فراغت با برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی و تربیتی و با رویکرد ایجاد نشاط و آموزش و مهارت آموزی انجام می شود. /

کد خبر 306759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.