جهانگیری: از نزدیک شاهد هنرنمایی تیم ملی بودم

معاون اول رئیس جمهوری در پیامی به مناسبت راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه، تاکید کرد: صعود ایران به جام جهانی موجی از شور و شعف در میان هموطنان عزیزمان را موجب شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، اسحاق جهانگیری در پیامی به مناسبت راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه، تاکید کرد: صعود ایران به جام جهانی موجی از شور و شعف در میان هموطنان عزیزمان را موجب شد.

در بخشی از پیام اسحاق جهانگیری آمده است: صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه برای من که از نزدیک شاهد هنرنمایی و افتخار آفرینی بازیکنان عزیز تیم ملی در برابر تیم ملی ازبکستان بودم، بسیار شیرین و لذت بخش است.

وی در این پیام افزده است: این پیروزی غرورآفرین که موجی از شور و شعف در میان هموطنان عزیزمان را موجب شد، به آحاد ملت بزرگ و سربلند ایران، بازیکنان با غیرت تیم ملی، دست اندرکاران، مربیان و کادر فنی به ویژه آقای کی روش سر مربی توانای تیم ملی، جامعه ورزش کشور و همه دوستداران ورزش فوتبال کشور صمیمانه تبریک می گویم.

معاون اول رئیس جمهوری در پایان پیام از خداوند بزرگ توفیق همگان را در کسب موفقیت های بیشتر مسالت کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ایران شامگاه دوشنبه در ورزشگاه آزادی با گل های سردار آزمون و مهدی طارمی تیم ازبکستان را شکست داد و به جام جهانی 2018 روسیه صعود کرد.

کد خبر 306667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.