موسی از اصفهان رفت؟

فرضیه‌ای که به تدریج با توجه رویه نقل و انتقالاتی سپاهان مبنی بر عدم‌تمایل باشگاه اصفهانی به ادامه همکاری با موسی کولیبالی شکل گرفت با انتشار خبری درباره بازگشت احتمالی این مدافع به استقلال خوزستان تقویت شد.

به گزارش ایمنا، وقتی سپاهان در نقل و انتقالات جذب سه مدافع میانی را در دستور کار قرار داد این ظن تقویت شد که شاید باشگاه اصفهانی علاقه‌ای به تمدید قرارداد با موسی کولبیالی ندارد. این فرضیه اما خیلی جدی به نظر نمی‌رسید زیرا از یک طرف این احتمال وجود داشت که زلاتکو کرانچار برخی خریدهای جدیدش را برای پُست‌های دیگری مثل دفاع کناری یا هافبک تدافعی مدنظر داشته باشد و از طرف دیگر مدافع اهلی مالی سپاهان هم بازیکنی نبود که بتوان باور کرد باشگاه اصفهانی به راحتی قید همکاری با او را خواهد زد.

کولیبالی اگرچه مثل بسیاری دیگر از بازیکنانی که فصل گذشته جذب سپاهان شدند تا پیش از پیوستن به جمع طلایی‌پوشان سابقه بازی در تیم‌های بزرگ را نداشت اما این مدافع ۲۴ ساله از جنس سایر خریدهای عبدالله ویسی نبود. درباره کولیبالی که پس از چند فصل حضور در فوتبال ایران به تدریج به یکی از باکیفیت‌ترین مدافعان و باارزش‌ترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر بدل شده است روز گذشته اخباری درباره احتمال پیوستن به استقلال خوزستان شنیده شد که هرچند هنوز رسمی نیست اما کاملاً جدی و نزدیک به واقعیت به نظر می‌رسد.

کد خبر 306625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.