جشنواره «سلمان فارسی»، حرکتی نوین برای ایده‌پردازی جوانان است

مدیر ایده‌پردازی و نوآوری گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: جشنواره «سلمان فارسی»، حرکتی نوین برای ایده‌پردازی جوانان به حساب می‌آید.

به گزارش ایمنا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا حاتمی در آیین اختتامیه جشنواره ایده‌پردازی استقبال از بهار96 که در محل سالن همایش‌های فرهنگسرای کودک و آینده واقع در بوستان کوهسنگی با حضور ایده‌پردازان مطرح پروه مشاوران جوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به اقداماتی که در این حوزه در طول سال‌های اخیر انجام شده است، اظهار کرد: جشنواره «سلمان فارسی»، یک کار عملکری و دستاوردی بی نظیر بود که در حوزه بارش فکری و ایده پردازی جوانان این شهر دو بار به مرحله اجرا درآمد.
وی ادامه داد: همه مشاوران جوان شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های زیر نظر شهرداری مشهد آماده همکاری و مشاوره به ایده‌پردازان شهری هستند و می‌توان از این ظرفیت نیز به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
مدیر ایده‌پردازی و نوآوری گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره «شیخ بهایی» برای ایده‌پردازان حوزه های مهندسی و فنی عنوان کرد: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در این دوره برای المان اولی‌ها نیز برنامه‌های جامعی داشت و از این ظرفیت نیز استفاده مناسبی شد.

 رونمایی از جلدهای مختلف کتاب ایده توسط گروه مشاوران
طراح کافه ایده گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد نیز د رادامه این مراسم از رونمایی از جلدهای مختلف کتاب ایده توسط گروه مشاوران خبر داد.
مصطفی توفیقی با تحسین عملکرد این گروه در چند سال اخیر اظهارداشت: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد چندین سال پر رونق را در حوزه حمایت از ایده‌های ناب و بسیار خوب جوانان این مرز و بوم داشته است.
وی با اشاره به کتاب ایده که در 12 جلد تدوین شده است، عنوان کرد: تمام ایده‌های ناب ایده‌پردازان شهری با هدف استفاده بهینه از این ایده‌ها در این کتاب چند جلدی گنجانده شده است.
طراح کافه ایده گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین دسترسی مدیران شهری برای بهبود روش‌ها و استفاده از این ایده‌ها برای انجام برنامه‌ریزی‌های بعدی از دیگر اهداف انتشار این کتاب بوده است.
توفیقی با تشکر ویژه از طراح این کتاب عنوان کرد: ایده بوک، فصلی جدیدی در به اشتراک گذاشتن ایده‌های ایده‌پردازان شهری به شمار می‌رود که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

کد خبر 306536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.