آسیایی شدن ذوب‌آهن منتفی شد

با مشخص شدن وضعیت مالکیت نفت و برطرف شدن خطر انحلال از سر این باشگاه برای دومین بار ظرف یک ماه اخیر احتمال آسیایی شدن ذوب‌آهن به صفر رسید.

به گزارش ایمنا، پس از چهارمی ذوب‌آهن در لیگ برتر این احتمال وجود داشت تا با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان نصیب تیم اصفهانی شود اما رویای آسیایی سبزپوشان با قهرمانی نفت تهران در این مسابقات رنگ باخت.

به فاصله کوتاهی پس از قهرمانی نفت در جام حذفی خبر رسید که باشگاه تهرانی به خاطر بدهی مالیاتی در معرض انحلال قرار دارد و شاید به همین دلیل امکان حضور در لیگ قهرمانان را نداشته باشد. پس از آن فدراسیون فوتبال هم به این باشگاه اولتیماتوم داد تا هرچه سریع‌تر تکلیف خود را مشخص کند وگرنه سهمیه آسیایی نفت نصیب تیم دیگری خواهد شد.

اگر بلاتکلیفی نفت ادامه پیدا می‌کرد سهمیه مستقیم آسیایی این تیم نصیب تراکتورسازی می‌شد و مجوز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان هم به ذوب‌آهن می‌رسید اما با تعیین وضعیت مالکیت نفت و نهایی شدن واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی این احتمال هم منتفی شد تا برای دومین مرتبه ظرف یک ماه اخیر شانس آسیایی شدن ذوب‌آهن از بین برود.

کد خبر 306459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.