گربیچ: در ست چهارم شاگردانم به من امید دادند

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: از عملکرد شاگردانم در مسابقه با ایران به ویژه در ست چهارم راضی هستم، زیرا آنان به من امید دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نیکولا گربیچ پس از برتری ۳ بر یک مقابل ایران در نشست خبری اظهار کرد: از بازی شاگردانم راضی هستم. سال گذشته صربستان ۲ بر صفر جلو بود اما ایران بازی را برد، امروز هم وقتی در ست سوم به ایران باختیم قدری ترسیدم، اما بازی خوب بازیکنانم در ست چهارم به من امید بیشتری داد و به بازی برگشتم.
وی تصریح کرد: همانطور که کاپیتان تیم صربستان گفت باید برد را فراموش کنیم و برایمان مهم است که در سومین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی برابر بلژیک برنده شویم.
گربیچ افزود: من همین الان حاضرم با بلژیک روبرو شوم. البته که دنبال برد هستیم. باورم این است که قوی‌تر از بلژیک هستیم. اگر مثل امروز بازی کنیم بلژیک را خواهیم برد. مطمئناً بازیکنانم به دنبال پیروزی هستند.
سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در مورد پاسور تیمش گفت: امیدوارم که او به جایگاهش برسد. او سابقه خیلی خوبی دارد و حتی بهتر از دوران بازیکنی خود من است. امید زیادی دارم که او به یکی از موفق‌ترین بازیکنان جهان تبدیل شود.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی ۳ بر یک مغلوب صربستان شد و امشب در آخرین مسابقه این هفته به مصاف آرژانتین می‌رود.

کد خبر 306334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.