موفقیت‌هایم را مدیون خاک پاک اصفهان هستم/ از جان و دل به اصفهان کمک می‌کنم

رییس انجمن پیشکسوتان کشور گفت: افتخار می‌کنم که زاده اصفهان هستم در این شهر ورزش کردم و عنوان‌های جهانی و آسیایی‌ام را مدیون خاک پاک اصفهان هستم و برای این انجمن از جان و دل کمک می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام افشارزاده در آیین گشایش دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان اظهار کرد: من امروز از تهران نیامدم بلکه به خانه خودم برگشتم و افتخار می‌کنم زاده اصفهان و بزرگ شده این شهر هستم و ورزش را از اصفهان آغاز کردم.

وی ادامه داد: تمام عنوان‌های قهرمانی که در جهان و آسیا کسب کردم و هر موفقیتی که به‌دست آوردم صرفاً به‌خاطر خاک پاک اصفهان بوده است.

افشارزاده بیان کرد: از شهردار اصفهان به خاطر گشایش دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان که کار بسیار بزرگی بود تشکر می‌کنم. چنین گردهمایی‌هایی نیاز است تا پیشکسوتان عرصه ورزش که عمری را در ورزش کشور سپری کردند و زمانی‌که فعالیت داشتند مثل امروز رسانه‌های دیداری و شنیداری وجود نداشت تا خودشان را مطرح کنند و بدون هیچ ادعا و چشم‌داشتی صمیمانه تلاش کردند، بتوانند فرصت در کنار هم بودن را داشته باشند.

رییس انجمن پیشکسوتان کشور بیان کرد: انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان مکانی است برای حضور پیشکسوتان تا فرصتی برای دورهم بودن و بیان مشکلات و حل آن‌ها داشته باشند. امروزه دوستی‌ها کمرنگ شده که با ایجاد این مکان‌ها باید عشق ورزیدن و احترام گذاشتن به همدیگر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

افشارزاده تصریح کرد: کسوت در لغت به معنای احترام گذاشتن به بزرگتر است. باید همه به پدر و مادر خود احترام بگذارند. موفقیت‌هایی که من به دست آوردم به دلیل دوستی و احترام به مادرم و در مقابل دعای مادرم بود. پیشکسوتان باید به یکدیگر احترام بگذارند. دوستی‌ و محبت‌ باعث بزرگ شدن روح آدم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان کار ارزشمندی است. باید قبل از اینکه پیشکسوتان از بین ما بروند به آن‌ها کمک کنیم و به یادشان باشیم. پیشکسوتان نیاز مادی ندارند اما باید به آن‌ها سرکشی شود تا مقابل خانواده‌هایشان سربلند شوند.

رییس انجمن پیشکسوتان کشور اذعان کرد: در گذشته اکثر قهرمانان خوب ایران از اصفهان بودند اما چرا الان نباید این‌طور باشد. در گذشته در همه رشته‌های ورزشی حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر در تیم ملی از اصفهان بودند.

افشارزاده گفت: در حد توانم هر کاری از دستم برآید برای این انجمن و پیشکسوتان ورزش اصفهان انجام می‌دهم و با جان و دل کمک می‌کنم. اصفهان شهر من است و همه پیشکسوتان ورزش شهرم را دوست دارم.

کد خبر 306201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.