اکران و نقد و بررسی «نارنگی ها» در نگارستان امام خمینی(ره)

فیلم سینمایی «نارنگی ها» به نویسندگی و کارگردانی زازا اوروشازده، عصر امروز در نگارستان امام خمینی (ره) اکران و نقد و بررسی می شود.

به گزارش ایمنا، برنامۀ «عصرهای سینما»  که با همکاری دفتر تخصصی سینما، انجمن سینمای جوانان ایران، موسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان از آغاز ماه مبارک رمضان در نگارستان امام خمینی (ره)  در حال برگزاری است، در نظر دارد تا در ماه مبارک رمضان هر روز یکی از فیلم های منتخب جهان را اکران و نقد و بررسی کند.

این برنامه در روز ۲۰ خرداد ماه به اکران فیلم «نارنگی ها» اختصاص دارد.

 فیلم «نارنگی‌ها» با کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی زازا اوروشازده، محصول مشترک کشورهای استونی و گرجستان است که در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و نامزد بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان گلدن گلوب در سال ۲۰۱۵ شده است. موضوع این فیلم به جنگ های آبخازیا در سال ۱۹۹۲ می‌پردازد.

گفتنی است، جلسۀ نقد و بررسی این فیلم با حضور مجتبی اسپنانی، بعد از اکران فیلم برگزار می شود و این کارشناس موضوع «سینمای آلترناتیو، یک فرصت» را بررسی می کند.  

علاقمندان برای دیدن این فیلم می توانند امروز، ۲۰ خرداد ماه، رأس ساعت ۱۷ به نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض مراجعه کنند. /

کد خبر 306200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.