وحدت، رمز اقتدار وانسجام ایران

دهاقان- نماینده مردم شهرستان دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت:وحدت رمز اقتدار وانسجام ملی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سمیه محمودی، اظهار داشت: هیچ چیزی باشکوه تر از امنیت نیست ولی آن چیزی که مهم بوده وحدت بین مردم، مسئولان واقوام است وهمه باید دست به دست هم دهیم تا از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع نماییم.

وی باتوجه به اینکه برای پیروزی انقلاب و جمهوری اسلامی، جوانان و افرادی شهید شده اند و ما حافظ خون آنها هستیم، تاکید کرد: دشمنان قسم خورده ما هیچگاه از اهداف شوم خود کوتاه نمی آیند و تمام تلاششان این است که به نظام ما لطمه وارد کنند اما مردم ما مردمی هستیم که ثابت کرده ایم همیشه پای نظام ایستاده ایم.

نماینده مردم شهرستان های دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از کیان مردم و جمهوری اسلامی در خارج از مرزها خیلی بهتر انجام می شود و اگر جوانان ما به عراق و سوریه اعزام می شوند علاوه براینکه از اعتقادات ما دفاع می کنند بحث نظام و رهبری و مردم است که بتوانند با اطمینان خاطر زندگی کنند.

محمودی بااشاره به شرایط سخت مجلس در هفته گذشته و کشته و زخمی شدن برخی افراد بی گناه و همچنین شایعه گروگان گیری همسر و فرزند خود اذعان داشت: این باعث نمی شود که ما از وظایف خود کوتاهی کنیم بلکه جسورتر، مصمم تر و شجاعانه تر از نظام دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم حق کشور پایمال شود همین طور که در بهبوهه این حملات ما توانستیم مجلس را نگه داریم و به وظایف قانونی خود بپردازیم.

وی رهبری و نظام جمهوری اسلامی را خط قرمز کشور عنوان کرد و افزود: باید سخنان رهبری را رهرو خود قرار دهیم و پیروی کنیم.

نماینده مردم شهرستان های دهاقان در مجلس شورای اسلامی باتوجه به اینکه مردم ایران با حضور در انتخابات نقش خوبی را ایفا کردند و پاسخ سختی به یاوه گویان دادند، از مسئولان خواست پاسخ مثبتی به این حضور داشته باشند و رییس جمهور نیز باچیدن کابینه خوب در مجلس و هیئت دولت و استان ها برنامه ریزی صحیح از اقتصاد و اجتماع داشته باشند.

وی با توجه به انتقال آب آشامیدنی از محل تصفیه خانه بابا شیخ علی مبارکه به دهاقان، گفت: باتوجه به شرایطی که وجود دارد و سفره های زیرزمینی تمام می شود اما تا یک سال ونیم آینده این انتقال صورت می گیرد.

محمودی بااشاره به مشکل فاضلاب شهری که از دغدغه ها و درخواست های مکرر مردم شهرستان بوده، تصریح کرد: هزینه این کار بالاست و مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان نیز قول مساعد داده اند و ما نیز سعی می کنیم بااستفاده از تبصره ۳ با همکاری مردم، دولت و شهرداری نیز این مورد را پیگیری و به سرانجام برسانیم.

نماینده مردم شهرستان های دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار ۸ میلیارد ریالی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد دهاقان خبرداد و با اشاره به مطالبه مردم در زمینه اصلاح و تکمیل جاده هفت یکی، تصریح کرد: اتمام این جاده نیز در دستور کارما می باشد.

محمودی از ثبت اردوگاه اداره ارشاد دهاقان به عنوان اردوگاه ملی خبرداد و خاطر نشان کرد: برای احداث زیرگذر دهاقان-شهرضا نیاز به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که با درخواست ویژه ما امیدواریم این کار نیز انجام شود. /

کد خبر 306156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.