تقوا موجب در امان ماندن از آسیب های اجتماعی است

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: لازم است برای آن که جوانان به انحراف کشیده نشوند پایبندی به تقوا در جامعه رونق بیشتری بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته  شهر چادگان، ماره رمضان را فرصتی مناسب برای تمرین تقوا دانست و اظهار کرد: تقوا موجب امان ماندن  از آسیب‌های اجتماعی است و لازم است برای آن که جوانان به انحراف کشیده نشوند پایبندی به تقوا در جامعه رونق بیشتری بگیرد.

وی با مروری بر فواید روزه داری گفت: روزه فقط به نخوردن و نیاشامیدن نیست، بلکه باید همه ما درک درستی از روزه داری و ماه رمضان داشته باشیم.

امام جمعه چادگان مقدم شمردن رای خود بر رای خدا  انحراف از شریعت دانست.

وی با اشاره به فضیلت شب های قدر گفت:  والدین فرزندان خود را به شرکت در مراسم شب‌های قدر هدایت کنند.

سلیمانی با تاکید بر لزوم الگوگیری از زندگانی ائمه اطهار(ع) گفت: جوانان عزیز نهج البلاغه را بخوانید، چرا که مطالب ارزشمندی دارد که در آینده فکری، علمی و عقلی شما بسیار تاثیرگذار است.

امام جمعه چادگان با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)  بر لزوم توجه بیشتر به فقرا و نیازمندان جامعه تاکید کرد و گفت: زندگی این بزرگوار سراسر درس است، ایشان اموال خودش را به فقرا می‌داد، این‌ها درس‌های بزرگی است، دست فقرا را بگیرید و خیریه‌ها را تجهیز کنید.

نماینده ولی فقیه در چادگان در ادامه حوادث تروریستی اخیر تهران را محکوم کرد و افزود: دشمنان بدانند مردم ایران هوشیارند و در برابر هر دسیسه و توطئه دشمنان خواهند ایستاد و از کشور و انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی از تلاش نیروهای امنیتی کشور در کنترل این اقدامات قدردانی کرد.

امام جمعه چادگان در پایان با اشاره به سالگرد عزل بنی صدر گفت: بنی صدر  بالاخره خودش را تحمیل کرد و حاکم شد اما آمریکایی و منافق از آب در آمد او امام راحل هوشیاری داشت و اقدام لازم توسط ملت و مردم و رهبری درباره او صورت گرفت.

کد خبر 306104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.