حمایت آمریکا ازگروه های تروریستی موجب ناامنی در دنیا شده است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: حمایت دولت آمریکا ازگروه های تروریستی مانند داعش و گروه های تکفیری موجب ناامنی در دنیا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تیران به حادثه تروریستی روز چهارشنبه هفته گذشته در مرقد امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: این حادثه تروریستی در تهران دل مردم و امام زمان(عج) را به درد و آورد و باعث شهادت ۱۷ تن و ۵۰ نفر افراد بی گناه بدون اسلحه و بدون دفاع شد.

وی افزود: این حادثه در پی اقدام ۵ نفر منافق با ایدئولوژی مسخره و ضد بشری و همچنین با حمایت دولت عربستان و آل سعود و دولت آمریکا اتفاق افتاد که مایه ترس و نا امنی در کشور شد که البته پاسخ این حرکت خود را می گیرند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به فعالیت های ضد بشری و ضد اسلامی دولت عربستان بیان داشت: ترویج و گسترش فرهنگ ضد اسلامی و گروه ها تکفیری توسط عربستان که تکرار حرکت های خوارج است منجر به ظلم به مردم مظلوم و نا آرامی در جهان شده است.

وی ادامه داد: حمایت دولت آمریکا ازگروه های تروریستی مانند داعش و گروه های تکفیری موجب ناامنی در دنیا شده و اگر دولت آمریکا حمایت های خود از این گروه ها را بردارد آرامش به دنیا باز می گردد و تعبیر رئیس مجلس مبنی بر اینکه آمریکا داعش بین الملل است یک تعبیر کاملا صحیح می باشد.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه ایران رتبه اول تعداد شهید ترور را دارد، اذعان داشت: بیشترین قربانی حملات تروریستی را داشته ایم ولی ایران را کشور حامی تروریست می خوانند که البته رفتار روز چهارشنبه آن ها همه چیز را برای دنیا مشخص کرد.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا ادعای حمایت از حقوق بشر دارد، تصریح کرد: حمایت های دولت آمریکا عامل جولان گری داعش و گروه های تکفیری شده و بدون حمایت این دولت ظالم این گروه ها به موفقیت و پیشرفت کاری نمی رسند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون عربستان را  مرکز حمایت از تروریست خواند و گفت: دولت آمریکا و عربستان مهمترین حمایت ها از گروه های تروریستی دارند و با چنین رفتارهایی مردم مظلوم ا را به شهادت رسانده اند که چنین رفتارهایی در دین و هیچ منطقی جایگاهی ندارد.

وی به سالروز برکناری بنی صدر به دستور بنیان گذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بنی صدر به دلیل همراهی با منافقین و ظلم و ستم و با وجود ۱۱ میلیون رای اما از مسئولیت خود برکنار شد که پس از برکناری از کشور فرار کرد.

حجت الاسلام رشیدیان به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: استقلال طلبی از سیاست های نظام و تشکیل انقلاب اسلامی است و تمام دشمنی صاحبان سلطه و ظلم از جمله آمریکا ظالم به دلیل همین استقلال طلبی ملت ایران است.

وی همچنین با بیان اینکه سازمان یونسکو نباید برای آموزش و پرورش کشورها برنامه بنویسد، خاطرنشان ساخت: سند و برنامه برای آموزش و پرورش کشورما داریم و اجرای برنامه سند ۲۰۳۰ مغایر با استقلال طلبی کشور است و با توجه به نگاه غربی در این سند اجرای آن شایسته نیست.

 خطیب جمعه تیران با اشاره به اینکه  دولت جلوی اجرای آن را پس از توصیه های رهبر انقلاب گرفت، یادآورشد: رهبر انقلاب اسلامی همواره با اطلاع و دانش کامل سخن می گویند و ایشان در همه زمینه ها مشاورانی را دارد و بر اساس اطلاعات صحیح اظهارنظر می کند و نباید به گونه ای عنوان شود که اطلاعات رسیده به رهبر انقلاب نادرست است و همه مسئولان باید بدانند هویت و جایگاه آن ها با تایید رهبر انقلاب ارزش پیدا می کند.

کد خبر 306094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.