حضور به موقع نیروهای امنیتی و سپاه در حادثه تروریستی اخیر کم نظیر بود

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: حادثه تروریستی اخیر و عکس العمل فوری و خنثی کننده نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی بار دیگر مهر باطلی بر برخی کوته فکری ها در مورد نفی توان دفاعی و یا تضعیف آن زد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، ؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی  در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود به برگزاری مراسم ارتحال  حضرت امام و سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در آن مراسم اشاره کرد و گفت: ویژگی های حضرت امام در تمام ابعاد باعث شده است تا هنوز هم بعد از گذشت چندین  سال از رحلت این بزرگ مرد تاریخ همچنان مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای شرکت در مراسم ارتحال ایشان سر از پا نشناسند.

خطیب جمعه بادرود با تاکید بر این که عده ای درس های استقلال، شهامت، غیرت، عدالت، ساده زیستی، جهاد و شهادت امام را فراموش کرده اند، بیان کرد: ملت بزرگ ایران با کسانی که بخواهند به آرمان های امام ضربه زده و یا آن ها را تحریف کنند می ایستند و تا آخر از ارزش ها پاسداری خواهند کرد.

قاسمی با اشاره به حوادث تروریستی دوازدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی، این حرکت کوردلانه را محکوم کرد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب هرگز چشم دیدن امنیت پایدار کشور در منطقه آشوب زده را ندارند و با این ترقه بازی ها می خواهند رعب و وحشت را به دل ملت ایران بیندازند.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: این ماجرای نیمروزِ دشمان نظام که با اقتدار نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در کم ترین زمان مهر پایان خورد، به لطف خدا و با یاری مدافعان حرم و وطن انتقامی بزرگ را در پاسخ دریافت خواهد کرد و این مهم به لطف خداوند بزرگ صورت خواهد گرفت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان آن، گفت: مسئولان نظام به طور حتم از خانواده های این جان برکفان به طور بایسته و شایسته قدردانی خواهند کرد.

امام جمعه بادرود تاکید کرد: حادثه تروریستی اخیر و به دنبال آن عکس العمل فوری، به موقع و خنثی کننده نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی بار دیگر مهر باطلی بر بعضی کوته فکری ها در مورد نفی توان دفاعی و یا تضعیف آن زد، این یک هشدار بود و امیدواریم دیگر این گونه مسائل در نظامی که ضرورت اقتدار دفاعی آن هر روز بیش از روز گذشته احساس می شود، پیش نیاید.

وی بار دیگر بر لزوم کاهش تعرفه برق گرمسیری در منطقه بادرود  تاکید کرد و گفت: این مطالبه چند ساله مردم منطقه بارها در تریبون نماز جمعه و همچنین در جلسات مختلف در سطح شهرستان مطرح شده است اما برخلاف بعضی وعده ها در مورد اجرای آن، اما همچنان تنها چیزی که مشاهده می شود بی تفاوتی نسبت به این مساله  است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که شهرستان های همجوار امسال از این کاهش بهره خواهند برد از مسئولان ارشد منطقه خواست تا این بار به طور جدی تر پیگیر این مشکل مردم منطقه بوده و آن را تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنند.

امام جمعه بادرود  در خطبه اول نماز با اشاره به خواسته های پیامبر بزرگ اسلام از خداوند در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امنیت و ایمان دو نعمتی است که بارها در خواسته های پیامبر (ص) از خداوند مطرح شده است و بدون شک نعمت امنیت در اولویت است و اگر نباشد ایمان هم وجود نخواهد داشت.

قاسمی افزود: تسلیم محض شدن در برابر خداوند، عافیت، یاری جستن از خداوند در اقامه نماز، روزه و تلاوت قرآن و همچنین سلامتی از جمله نعمت هایی هستند که حضرت محمد (ص) در ماه مبارک رمضان آن ها را از خدا طلب می کرد.

کد خبر 306090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.