عملکرد حسینی قابل‌دفاع است اما هیأت‌مدیره به این نتیجه رسید سرمربی تغییرکند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: راندمان کاری حسینی در فصل گذشته قابل دفاع است، اما غیر از این راندمان کاری باید یکسری پارامترهای دیگر را برای انتخاب سرمربی در نظر بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید آذری در گفتگو با رادیو ورزش در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: تا امروز (چهارشنبه) اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن به جمع‌بندی خاصی روی انتخاب سرمربی جدید نرسیده‌اند. ضمن تشکر از سیدمجتبی حسینی که سال گذشته زحمات زیادی برای ما کشید هنوز به نقطه نظرات مشترکی برای معرفی سرمربی جدید نرسیده‌ایم و من فکر می‌کنم این اتفاق حداقل تا پایان این هفته رخ دهد و سرمربی خود را انتخاب کنیم تا هر چه سریع‌تر وارد بازار نقل‌وانتقالات شویم.
وی با تأکید بر عدم نگرانی نسبت به از دست دادن زمان در بازار نقل‌وانتقالات تصریح کرد: ما نگرانی خاصی بابت تیم نداریم و اکثر بازیکنان‌مان قرارداد دارند. یکسری شایعات در رسانه‌ها مبنی بر جدایی بازیکنان ما وجود دارد که باید بگویم بازیکنان اصلی‌مان تقریباً قرارداد دارند. در مورد آخرین وضعیت مرتضی تبریزی که یکی از بازیکنان شاخص ماست نیز باید بگویم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با او جلسه داشتیم. بقیه بازیکنان آزاد ما نیز منتظر معرفی سرمربی جدید ذوب‌آهن هستند.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «با توجه به نتایج تقریباً مناسب حسینی احتمال تمدید قرارداد او وجود ندارد؟»، گفت: سال گذشته ما با توجه به داشته‌های‌مان نهایتاً در یک رقابت‌ شانه به شانه با سه چهار تیم مانند تیم‌های سپاهان، پیکان، نفت و استقلال خوزستان توانستیم چهارم شویم و مقام خوبی را کسب کنیم. ما دو سال پیش ششم شده و فقط موفق به کسب جام حذفی شده بودیم. در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نیز منهای دیدار برابر العین در اصفهان روی حوادث واگذار کردیم، در امارات تا دقیقه ۸۸ یک بر صفر شکست داده بودیم و در این دقیقه گل تساوی را دریافت کردیم.
وی یادآور شد: راندمان کاری حسینی در فصل گذشته قابل دفاع است، اما غیر از این راندمان کاری باید یکسری پارامترهای دیگر را برای انتخاب سرمربی در نظر بگیریم. هیئت مدیره در جمیع جهات به این نتیجه رسید حسینی امسال از ما جدا شود و باید به این آرا احترام گذاشت. جدایی حسینی از ما قطعی شده است و از بین گزینه‌هایی که وجود دارد حداکثر تا فردا باید به جمع‌بندی نهایی برسیم.
آذری که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در خصوص اینکه غیر از مجید صالح، امید نمازی و امیر قلعه‌نویی گزینه دیگری نیز برای هدایت این تیم وجود دارد، گفت: اینها از گزینه‌های ما هستند و در کنار این نفرات اسکوچیچ نیز حضور دارد، اما فکر می‌کنم جمع‌بندی هیئت مدیره روی انتخاب مربی ایرانی باشد. کفه ترازو وسط ایستاده و هنوز سنگینی خاصی ندارد و باید صبر کنیم تا فردا نتیجه آن مشخص شود.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به اینکه گفته می‌شود شانس امیر قلعه‌نویی برای هدایت این تیم از سایر گزینه‌ها بیشتر است، خاطر نشان کرد: یک نگاه و نقطه نظر از بیرون وجود دارد، اما یکسری از پارامترهایی که ما امسال با آن مواجه بودیم کارشناسی اعضای هیئت مدیره باشگاه است که اغلب ورزشی نیستند، اما مشاوران خوبی در این زمینه دارند و با وسواس مسائل را کنکاش می‌کنند.
وی در پاسخ به سؤالی پیرامون فعالیت باشگاه ذوب‌آهن در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر بچه‌های خود را حفظ کنیم نهایتاً به سه یا چهار بازیکن نیاز داریم و من با توجه به آموزه‌های تجربی و علمی این را حق سرمربی تیم می‌دانم  تا با توجه به آنالیز عملکرد تیم بازیکنانش را انتخاب کند. این شیوه درستی نیست که ما بدون انتخاب سرمربی، بازیکن جذب کنیم و شاید بعد از اضافه شدن سرمربی بازیکنان جذب شده از نظر او در پست‌های غیرتخصصی بوده باشند. ما به خودمان اجازه ندادیم با کسی صحبت کنیم و فقط سیداحمد موسوی را از اکسین البرز در پست دفاع راست جذب کردیم، چون سال گذشته با آسیب‌دیدگی حمام بازیکنی در این پست نداشتیم و مجبور شدیم از رجب‌زاده و حق‌وردی استفاده کنیم. با وجود اینکه قرارداد حمام همچنان با ما پابرجاست این بازیکن را نیز برای تقویت جناح راست جذب کردیم.
منبع: تسنیم

کد خبر 305903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.