جوان ۲۳ ساله در رودخانه زاینده‌رود شهر چادگان غرق شد

رئیس هیات نجات غربق و غواصی چادگان گفت: امروز جوان ۲۳ ساله توسط غواصان هلال احمر چادگان از رودخانه زاینده‌رود چادگان از آب بیرون کشیده شد.

وحید هادی امروز در گفتگو با خبرنگار ایمنا در چادگان اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد حوادث ناگوار در سطح رودخانه زاینده‌رود چادگان بودیم، یک جوان ۲۳ ساله اهل شهر اصفهان در حاشیه رودخانه در حال شنا کردن بود که به علت عدم آشنایی با فنون شنا غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی افزود: فرد غرق شده با خانواده خود کنار رودخانه بود، وی به مسافت ۲۰ متر شنا می‌کند اما در راه برگشت دچار حادثه شده و غرق می‌شود که نیروهای هلال احمر چادگان فوراً فرد غرق شده را بیرون کشیده و جسد او را به بیمارستان بوعلی انتقال می‌دهند.

رئیس هیات نجات غربق و غواصی  چادگان علت حاثه را عدم آشنایی به فنون شنا اعلام کرد و گفت: محل حادثه در حاشیه رودخانه زاینده‌رود، شنا اکیداً ممنوع است که متأسفاه این جوان بدون رعایت علائم نکات ایمنی وارد آب شده و چون به فنون شنا آشنا نبوده در رودخانه غرق می‌شود.

هادی در پایان تصریح کرد: با توجه به ایام تعطیلات تابستان و حضور مسافران و گردشگران به شهرستان چادگان توصیه می‌شود در حاشیه رودخانه اطراق نکنند و نکات ایمنی را رعایت کنند، همچنین بدون آگاهی به فن شنا خود را به آب نسپارند تا روز خوش را به خانواده تلخ نکنند.

کد خبر 305857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.