توزیع ۱۲۱۴ سبد غذایی بین مددجویان نطنز و بادرود

نطنز- مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز گفت: در ماه مبارک رمضان با کمک های مردمی ، مسئولان و خیران نطنزی مقیم تهران ، تعداد ۱۲۱۴ سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد نظنز و بادرود توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، محمد رضا مومی اردستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح های اکرام ایتام، محسنین و مفتاح الجنه امسال نیز همانند سال های گذشته در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
مومی اردستانی افزود: هم اکنون یک هزار و ۲۱۴ خانوار در سطح شهرستان زیر پوشش این نهاد هستند.
وی با بیان اینکه توزیع سبد غذایی بین مددجویان شروع شده است، گفت: برای تهیه هر سبد غذایی بالغ بر یک میلیون ریال هزینه شده است که مبلغ قابل توجهی از آن را خیران پرداخت کرده اند.
مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز تصریح کرد: یک وعده غذای گرم به تعداد دو هزار پرس نیز در صورت همکاری حامیان و خیران به صورت افطاری بین نیازمندان و محرومان توزیع می شود.
وی با بیان اینکه مددجویان می توانند برای دریافت سبد کالا به کمیته امداد نطنز و بادرود مراجعه کنند، خاطر نشان کرد: به جز سبد کالایی که در بخش امامزاده جمع آوری شده است، تعداد ۳۵۰ سبد غذایی توسط کمیته امداد نطنز تهیه و به امداد بادرود ارسال شده است تا بین مددجویان طبق روال همیشه توزیع شود.
مومی اردستانی گفت: مددجویان زیر پوشش این نهاد در بادرود می توانند از امروز برای تهیه سبد غذایی به کمیته امداد بادرود مراجعه کنند.
مدیر کمیته امداد نطنز ضمن قدردانی از همراهی مردم، مسئولان و خیران در اجرای طرح های این نهاد، بیان کرد: شماره حساب ۰۱۰۵۲۹۶۸۵۸۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۰۴۶۸۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد، آماده دریافت کمک های خیرخواهانه برای رسیدگی به امور نیازمندان است.

کد خبر 305791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.