فعالیت 14 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در مدارس بادرود

نطنز- رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود گفت: طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت امسال دانش آموزان منطقه بادرود در ۱۴ پایگاه فعالیت خواهند کرد

حسین ماهیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، اظهار کرد: برنامه های طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این بخش از اول تیر لغایت پایان شهریورماه در این پایگاهها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در بالغ بر ۳۰ رشته برگزار میگردد، تصریح کرد: برنامه های طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش بادرود  در قالب رشته های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در ۱۴ پایگاه در سطح بخش برگزار می شود.

وی ادامه داد: در رشته علمی – آموزشی کلاس های تقویتی عربی، ریاضی پایه، رباتیک، انگلیسی ترم یک تا چهار، کامپیوتر ترم یک تا چهار و امداد و نجات برگزار می گردد.

رئیس  اداره آموزش و پرورش بادرود عنوان کرد: در رشته فرهنگی برنامه های تخصصی آموزش قرآن و احکام برای شرکت کنندگان برگزار میگردد و همچنین شرکت کنندگان در این طرح کلاس های تخصصی نقاشی، خوشنویسی، طراحی، کامپیوتر، خیاطی، گلدوزی، سفالگری، معرق کاری، و منبت کاری را در رشته هنری تجربه خواهند کرد.

وی همچنین آموزش مقدماتی و پیشرفته فوتسال، هندبال، شنا، اسکیت، کاراته، کنگ فو، ایروبیک، والیبال، بدمینتون، شطرنج، تنیس روی میز و ژیمناستیک را از دوره های رشته ورزشی طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در بخش بادرود  برشمرد.

پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 2هزار دانش‌آموز در قالب برنامه‌های تربیتی، پرورشی، آموزشی و ورزشی زیرپوشش این پایگاه‌ها قرار بگیرند.

کد خبر 305745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.