پایان طلسم دوگانه کاپیتان

۱۰ روز پس از شکسته شدن طلسم بازی نکردن دژاگه در دیدارهای باشگاهی دوری چندین‌ماهه این بازیکن از تیم ملی هم به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، اشکان دژاگه در نقل و انتقالات زمستانی بالاخره از بلاتکلیفی نجات یافت و با جدایی از العربی به ولفسبورگ پیوست. با سپری شدن یک نیم‌فصل اما کاپیتان تیم ملی حتی یک دقیقه هم فرصت بازی در بوندسلیگا را پیدا نکرد.

طلسم دژاگه بالاخره حدود ۲ هفته پیش در پلی‌آف فوتبال آلمان شکست و این بازیکن ۳۰ ساله در ۲ دیدار رفت و برگشتی که بین تیم شانزدهم بوندسلیگای یک و تیم سوم بوندسلیگای ۲ برگزار شد بازی کرد و با پیراهن ولفسبورگ برابر اینتراخت برانشوایگ به میدان رفت تا طلسم بازی نکردنش در مسابقات رسمی باشگاهی بعد از یک سال و اندی شکسته شود.

مصدومیتی که مدتی پس از پیوستن به ولفسبورگ گریبان اشکان را گرفت باعث شد تا این بازیکن علاوه بر بازی‌های باشگاهی دیدارهای نوروزی تیم ملی برابر قطر و چین را هم از دست بدهد. دژاگه که آخرین بار بیست و پنجم آبان گذشته از هفته پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی به میدان رفته بود در بازی دوستانه این هفته برابر مونته‌نگرو پس از ۶ ماه و ۲۰ روز در ترکیب ایران به میدان رفت.

کد خبر 305690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.