سکونشینی‌های اول فصل فراموش شد

هافبک سابق سپاهان در پایان فصلی که با لژیونر شدنش آغاز شد در پیراهن تیم ملی درخشید تا سکونشینی‌های ماه‌های اول حضورش در کرواسی را به دست فراموشی سپرده باشد.

به گزارش ایمنا، علی کریمی که آبان گذشته اولین بازی ملی خود را در دیدار دوستانه برابر پاپوآ گینه نو پشت سر گذاشته بود در بازی تدارکاتی برابر مونته‌نگرو هم فرصت بازی پیدا کرد.

حضور در زمین برای این هافبک 23 ساله خوش‌یمن بود زیرا او در ادامه زمینه‌ساز گل پیروزی‌بخش تیم ملی شد. کریمی با یک ارسال بلند رامین رضاییان را صاحب توپ کرد تا او هم با دادن پاس گل به سردار آزمون فرصت زدن گل دوم را برای این ستاره جوان فراهم کند.

هافبک پیشین سپاهان در حالی فرصت درخشش در پیراهن تیم ملی را پیدا کرد که فصل باشگاهی پشت‌سرگذاشته‌شده را با سکونشینی در دینامو زاگرب آغاز کرد. کریمی که در تیم اول پایتخت کرواسی چندان فرصت بازی پیدا نمی‌کرد در نقل و انتقالات زمستانی به لوکوموتیو زاگرب پیوست و پس از مدتی به یکی از ارکان کلیدی این تیم بدل شد.

به این ترتیب، کریمی که در مقطع پایانی لیگ کرواسی عملکرد قابل قبولی در ترکیب لوکوموتیو داشت به درخشش خود در عرصه باشگاهی در رده ملی هم ادامه داد تا یک فصل در ابتدا نه چندان خوب را در نهایت با موفقیت به پایان رسانده باشد.

کد خبر 305636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.