تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) رسالت همگانی است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: تبین اندیشه های ناب امام خمینی(ره) برای نسل جوان و کشورهای دنیا رسالت همگانی است.

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران اظهارکرد: امام خمینی(ره) شخصیت خاص و ویژگی های منحصر به فردی داشتند که این ویژگی ها در مسیر اسلام و خدمت به مردم بکار گرفته شد.

وی افزود: اندیشه ها، افکار، راه و تدابیر مدیریتی و فقهی بنیان گذار انقلاب اسلامی همواره زنده و کارگشا برای مردم و مسئولان در داخل کشور و بیرون از مرزهای ملی است که باید این اندیشه ها همواره تبیین و تشریح شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون بیان کرد: امام خمینی(ره) بر گردن همگی مردم حق پدری و ولایت دارد و تبیین اندیشه های ناب امام خمینی(ره) برای نسل جوان و کشورهای دنیا رسالت همگانی است.

وی ادامه داد:  معرفی شخصیت حضرت امام به نسل جوان و نوجوان کشور یک رسالت عمومی و اصلی است و باید تلاش ها و رشادت های ایشان در عزت آفرینی برای کشور تبیین شود تا این اندیشه ها و ابعاد شخصیتی ایشان مورد اطلاع همه افراد قرار گیرد.

رحمانی با اشاره به نوشته ها، کتاب ها و وصیت نامه امام خمینی(ره)، گفت:  معرفی این کتاب ها و نوشته ها به مردم، موجب آشنایی هرچه بیشتر با شخصیت ایشان می شود و فراگیری این اندیشه های ناب در رفع مشکلات و تصمیم گیری ها کارگشاست.

وی اضافه کرد: اندیشه های امام خمینی(ره) بیداری اسلامی را رقم زد و این اندیشه ها و افکار در خروج از مشکلات کشور و جوامع بین المللی اثر بخش است.

فرماندار تیران و کرون همچنین از برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهرستان با محوریت و رویکرد تبیین اهداف امام و انقلاب اسلامی خبرداد.

کد خبر 305574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.