امام(ره) با عمل به گفتار مردم را به دین اسلام دعوت کرد

دهاقان- امام جمعه دهاقان گفت:حضرت امام خمینی(ره) با عمل به آنچه می گفت مردم را به دین اسلام دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی،اظهار کرد:امام(ره)به عنوان پرچمدار مکتب علی(ع) توانست پا برگلوی وهابیت بگذارد واسلام را از شر استکباری که لانه کرده بود نجات دهد.

وی گفت:در دنیا اگر بخواهیم پرچمی افراشته ببینیم که دربرابر ظلم ایستادگی کرده است اسلام بوده ودر حقیقت استکبار جهانی آنچه دربرابر خود می بیند همین اسلام است وانقلابی که مدیر و مدبر آن امام (ره)می باشد.

امام جمعه دهاقان، نظام جمهوری اسلامی را ودیعه ومیراث گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد و اذعان داشت:امام(ره) کسی بود که توانست بعد از مبارزات، نظامی را تبیین کند و قانون، ارتش و نیروهای نظامی را برنامه ریزی نماید مجلس، انتخابات و سازمان های تعلیم وتربیت تبیین کند و اگر در دنیا یک روز انقلاب اسلامی شکست خورد مسلمانان تجربه ای دارند که تا قیامت از دست نمی رود.

حجت الاسلام رضوانی با ابراز نگرانی از وضعیت کشور و دودستگی برخی افراد، تصریح کرد: اگر دودستگی پدید آید و مرکزیت قدرت را تضعیف کنیم ،اصل به خطر می افتد و سیلابی می آید که همه را می برد.

وی با توجه به اینکه میراث حضرت امام (ره ) با وحدت،اعمال سلیقه نکردن وتقویت دولت ونظام حفظ می شود،افزود: از نظر یک نویسنده غربی، خمینی(ره) مسیح معاصر نام گرفته و ما باید این تقوا و عظمت را حفظ کنیم.

امام جمعه دهاقان با اشاره به اینکه عمل صالح نیمه دیگر ایمان است،خاطر نشان کرد:حضرت امام(ره) با عمل به گفتارش مردم را به دین اسلام دعوت کرد رفتارش توام با احترام بود وهیچ وقت به کسی اهانت نکرد.

وی خدامحوری امام (ره) را ازویژگی های بارز این مبارز و مجاهد انقلاب دانست و گفت:امام(ره) هیچ گاه از غیر خدا واهمه وترس نداشت.

                   

           

کد خبر 305569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.