همه باید برای حفظ میراث امام راحل تلاش کنند

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: امروز متاسفانه برخی نامحرمان به میراث امام (ره) دست درازی می کنند و قصد از بین بردن ریشه نظام اسلامی را با تجمل و ابزار مختلف و ماهواره ها و عوامل مجذوب غرب دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، یکی از غم انگیز ترین اتفاقات انقلاب را رحلت امام خمینی (ره) در چهارده خردادماه 68 دانست و مصیبت شهدای سال  42 و پیشقراولان انقلاب اسلامی را  به مردم و خانواده شهدا تسلیت گفت.
امینی برافراشته نگه داشتن اسلام ناب محمدی (ص)در کشور را مرهون ولایت و شخصیتی دانست که سه دهه بعد از رحلت امام، رهبری امت را در میان جزر و مدهای بسیار و طوفان های سهمگین حفظ کرد .
وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه (س)در دهم ماه رمضان شخصیت این حضرت به عنوان همسر پیامبر بزرگ اسلام را بی نظیر دانست و از دست دادن ایشان را غمی جانکاه برای پیغمبر عنوان کرد که تا آخر عمر از او به نیکی یاد میکرد و پیامبر به او بشارت بهشت را داد.
امام جمعه نطنز با نفی روح ظاهرگرایی و تجمل گرایی با اسلام ناب محمدی و تقبیح کاخ هایی که امروزه برخی در آن ها جلوس کردند، جمهوری اسلامی را مدیون قیام امام راحل  دانست که شرق و غرب را با اسلام محمدی(ص) آشنا ساخت و همچنین  جمهوری اسلامی را میراث امامی دانست که روح او از تجملات نفرت داشت.چرا که خود ایشان در حسینیه جماران با تمام سادگی حضور داشت و زندگی می کرد  .
خطیب جمعه نطنز ،استقلال همه جانبه و رفاه همگانی به خصوص برای مستضعفین و امنیت و اقتدار همه جانبه و کفر ستیزی و دفاع از مظلومین عالم و احترام به حقوق همه و مهر و دوستی و توجه به ولایت را از جمله ویژگی های نظام اسلامی دانست که در راس آن نائب امام زمان حاکم است.
امام جمعه نطنز تاکید کرد، امروز از میراث امام خوب
نگهداری نمی شود و اختلاس و خیانت به بیت المال و امنیت مفسدان اقتصادی و بی بند و باری و رقاصی و بی غیرتی و ... در جامعه اسلامی جایی ندارد.
وی با محکوم کردن سند 2030 به کسانی که از مسیر ولایت علنا خارج می شوند هشدار داد که اگر کسی از مسیر امامت خارج شود ملت اسلام در مقابل او خواهد ایستاد.

وی تصریح کرد ، مگر علما و دانشجویان ما مرده اند که کفار و خارجی برای ما سند تنظیم کند و بگوید ابهامات مقام رهبری را برطرف می کنیم .

بنده به عنوان یک شهروند انقلاب به او عرض بکنم همان وقتی که رهبری اعلام کرد این سند از سوی بیگانگان است باید آن را کنار بگذارید و ملت بداند که سند 2030 نسخه ای است که آمریکا و اسرائیل و ....برای همه مسائل کشورها از جمله مسائل فرهنگی و اعتقادی پیچیده اند که برخی بسیار دور از اعتقادات ماست.
امروز متاسفانه برخی نامحرمان به میراث امام ره دست درازی میکنند و قصد از بین بردن ریشه نظام اسلامی را با تجمل و ابزار مختلف و ماهواره ها و عوامل مجذوب غرب دارند و وای به حال مسوولی که از غرب بترسد.
امروز دشمنان به واسطه داعش همه را هدف قرار داده اند و دشمن اگر توفیق پیدا کند همه چیز را از ملت و نظام میگیرد گرچه اراده الهی است که دشمن شکست خواهد خورد و این ملت به مدد رهبری نایب امام زمان این میراث را به صاحب اصلی آن امام عصر (عج )خواهد رساند.

کد خبر 305371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.