ویژه برنامه "زیر آسمان شب" در باغ غدیر برگزار می شود

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب گفت: برنامه زیر آسمان شب به همت مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان در تاریخ پنجشنبه 11 خرداد ماه در مجموعه فرهنگی باغ غدیر برگزار خواهد شد.

مهدی اسحاقی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار داشت: برنامه رصد آسمانی شب مشابه برنامه های قبل، عموم مردم می توانند با ابزارهای پیشرفته رصدی، به رصد ماه، سیارات و سایر اجرام آسمانی قابل رصد کردن در آسمان شهر بپردازند و سوالات خود را پیرامون آسمان شب از کارشناسان رصدی حاضر در برنامه بپرسند.
وی در ادامه گفت: رصد ماه و سیارات، آشنایی با صور فلکی و مبانی رویت هلال از دیگر برنامه های آموزشی این مجموعه است که مردم می توانندبا شرکت در این برنامه از آن بهره ببرند. 

ویژه برنامه "زیر آسمان شب" با محوریت رصد آسمان از طریق تلسکوپ های متنوع از سوی مرکز آموزش نجوم ادیب سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.

رصد ماه و سیارات، آشنایی با صور فلکی، مبانی رؤیت هلال ماه و ... از جمله بخش های این ویژه برنامه است که شهروندان علاقه مند می توانند به محل باغ غدیر(گذر فرهنگی) واقع در خیابان علامه امینی مراجعه کنند. 

برنامه زیر آسمان شب پنج شنبه 11 خرداد ماه سال جاری ساعت 21 در مجموعه فرهنگی غدیر اصفهان برگزار می شود.

شرکت در رصدهای عمومی آسمان شب آزاد و رایگان است و همچنین نیاز به ثبت نام قبلی ندارد و علاقه مندان برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های مرکز نجوم ادیب می توانند با شماره 36683535 تماس حاصل کنند.

کد خبر 305120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.