لزوم ترویج و تبیین شخصیت فکری و عملی امام راحل(ره)

فریدن - معاون فرماندار فریدن گفت: سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام ۱۵خرداد، فرصتی مناسب برای تاکید بر احیای مبانی واصول فکری امام راحل( ره) به عنوان راهبرد اصلی نظام است.

صفر بدیع زمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با تبریک ماه مبارک رمضان، از حضور باشکوه مردم درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی تقدیر نمود و گفت: این انتخابات شگفتی بزرگی را رقم زد و مردم با انتخاب مدبرانه خود در پای صندوق های رای در روز ۲۹ اردیبهشت ماه نشان دادند که همیشه و در همه حال هوشیار و پایبند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ان شاالله با همت و تلاش دولتمردان تدبیر وامید و باکمک و همکاری همه آحاد مردم شاهد پیشرفت های چشمگیری درمیهن اسلامی باشیم .

معاون فرماندار فریدن با بیان این که انتخابات، نمادی از مردم سالاری دینی و خواست و اراده مردم در اداره امور کشور است، خاطر نشان کرد: ملت ایران با همبستگی و همدلی خود  برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور عزیزمان افزودند و به جهانیان ثابت نمودند در هر شرایطی و در بزنگاه های حساس و سرنوشت ساز حضوری مقتدرانه دارند.

بدیع زمانی  از تمامی عوامل برگزاری انتخابات که به برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند به دور از هر گونه حاشیه کمک نمودند قدردانی کرد.

معاون فرماندار فریدن با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد؛ افزود: گرامیداشت بیست وهشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام ۱۵خرداد، فرصتی مناسب برای تاکید براحیای مبانی واصول فکری امام راحل( ره) به عنوان راهبرد اصلی نظام و نیز ترویج، تعمیق، توسعه اندیشه وتبیین شخصیت فکری و عملی امام و معرفی این مبانی به نوجوانان وجوانان است.

وی با بیان این که ملت ایران از سرچشمه‌ی‌ فیاض وجود ملکوتی‌ امام عزیز سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن یافته اند، اذعان داشت: اکنون‌ شاهد آن هستیم که ملت های‌ دیگر، حتی‌ ملت های‌ غیرمسلمان‌، از تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ عالم جلیل القدر و دانا برای نجات‌ خود در راه آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ بهره جسته اند.

بدیع زمانی افزود:  لازم است با بهره گیری ازظرفیت های تبلیغی همه ادارات، ارگان ها، شهرداری ها، دهیاری ها، سازمان های مردم نهاد، اصناف و پایگاه های بسیج گام های موثر و مفیدی زنده نگاه داشتن خاطره تاریخ ساز قیام ۱۵ خرداد  برداشته شود.

وی در پایان گفت: قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است، با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی جاودانه دارد.

کد خبر 304971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.