به دنبال رویکرد ارتقایی در تولیدات جشنواره فرهنگی «روح الله» هستیم

معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: در دوره جدید جشنواره روح الله متناسب با شرایط و اقتضائات و امکانات موجود، تولیدات این جشنواره را افزایش می‌دهیم.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام علی کمساری معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) درباره برگزاری این جشنواره در سطح ملی عنوان کرد: جشنواره «روح الله» به دلیل موضوع خاصی که دنبال می‌کند و شرایط تخصصی که دارد بصورت دوسالانه در نظر گرفته شده و در شورای سیاستگذاری درباره دومین دوره جشنواره، موضوعاتی که باید به آن توجه شود و تمام موارد مربوط به برگزاری جشنواره بررسی و در فراخوان جشنواره آورده شده که بعد از ماه مبارک رمضان رسانه‌ای می گردد.

معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) درباره تولیدات جشنواره در دوره جدید گفت: قطعا رویکرد ارتقایی خواهیم داشت و متناسب با شرایط و اقتضائات و امکانات موجود، تولیدات این جشنواره را افزایش می‌دهیم. در این دوره از برگزاری جشنواره نیز در بحث کارگاه‌های آموزشی توجه بیشتری خواهیم داشت.

وی درباره دبیر دومین دوره جشنواره «روح الله» گفت: سال گذشته «آفریده» دبیر جشنواره بودند که زحمات زیادی کشیدند اما سیاست جشنواره بر این است که دبیر را در هر دوره برگزاری تغییر دهیم زیرا معتقدیم تغییر دبیر جشنواره موضوعی و تخصصی باعث می‌شود که توان و ظرفیت جدیدی به جشنواره اضافه شود، همچنین ایده‌ها و فرصت‌های جدیدی را برای برگزاری جشنواره فراهم می‌آورد. البته به ثبات در حوزه فرهنگ معتقدیم، اما در جشنواره روح الله ثبات را در شورای سیاستگذاری و سیاست‌های جشنواره پیگیر هستیم.

حجت الاسلام کمساری در پاسخ به این سوال که زمان برگزاری این جشنواره در چه تاریخی است گفت: تلاش می کنیم ایام برگزاری جشنواره «روح الله» با توجه به شرایط کشور در ایام سالگرد ارتحال امام (ره) انجام شود.

لازم به ذکر است اولین دوره از جشنواره «روح الله» سال 95 در ایام ارتحال سالگرد امام خمینی (ره) برگزار شده است./

کد خبر 304958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.