درخشش بانوان شهرضایی در رقابت های قهرمانی تکواندوی استان

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: ۳ نقره و ۱ برنز رهاورد بانوان تکواندوکار شهرضایی از رقابت های انتخابی تیم نوجوانان استان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی نقی انصاری در جمع خبرنگاران این شهرستان، عنوان کرد: نخستین هفته رقابت های هفتگی شطرنج خرداد ماه با حضور ۱۲ ورزشکار در ۵ دور برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این درو از رقابتها، یونس همتی، ایلیا جمالی و دانیال چاوشی مقام های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا همچینین از انجام قرعه کشی فوتسال جام رمضان این شهرستان خبر داد و افزود: مسابقات فوتسال بزرگسالان جام رمضان با شرکت ۱۵ تیم از ۶ خرداد شروع شده است.

انصاری بیان کرد:این رقابت ها به صورت دوره ای در سه گروه ۴ تیمی و یک گروه ۳ تیمی در سالن طحانی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در هفته نخست این رقابتها در روز دوشنبه مورخ ۸/۳ و از ساعت ۲۰:۴۵ تیمهای آرش (زنده یاد پاکی) و میرآب اصفهان الف و از ساعت ۲۱:۳۵ تیمهای سمیرم و  فست‌فود دانشجو با مصاف یکدیگر می روند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا تصریح کرد: به علت زمان اندک هر تیم باید در موعد مقرر در رختکن حاضر باشد و صورت تأخیر هر یک از تیمها در مسابقات، آن مسابقه با نتیجه ۳-۰ به نفع تیم مقابل محاسبه می‌شود.

انصاری اضافه کرد: مسابقات جام رمضان در شهرضا تا ۱۸ ماه مبارک رمضان و به ‌صورت گروهی دنبال می‌شود و هر تیم برای حضور در مسابقات باید مدارک خود از قبیل آلبوم ورزشی، بیمه ورزشکاران، اسامی سرپرست و بازیکنان و چک ضمانت را تحویل دهد.

وی بیان کرد: داوری این مسابقات بر اساس قوانین داوری مسابقات جام فجر انجام خواهد شد، در این رقابتها ۴ تیم از شهرستانهای سمیرم، جرقویه، بهارستان و طالخونچه نیز حضور دارند؛ این در حالی است که تیمهای آرش، شهید تقوی، میراب ب و ایرانول از شهرضا نیز به عنوان سرگروهای این دور از مسابقات معرفی شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، از حضور بانوان کارته کای شهرضا در استاژ فنی تخصصی کاراته استان خبر داد و افزود: طیبه صفی خانی، فرشته سادات میرمحمدی و مریم دهقان از مربیان و قهرمانان هیئت کاراته شهرضا در استاژ فنی تخصصی کاراته استان شرکت کردند.

انصاری گفت: این دوره با در گروه بانوان و با هدف جهت توجیه و ارتقاء سطح کیفی مربیان در محل خانه کاراته اصفهان با شرکت ۵۰ مربی برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به کسب عناوین برتر در رقابت های قهرمانی تکواندوی استان توسط بانوان ورزشکار شهرضایی، عنوان کرد: ۳ نقره و ۱ برنز رهاورد بانوان تکواندوکار شهرضایی از رقابت های انتخابی تیم نوجوانان استان بود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا تصریح کرد: تیم هیئت تکواندو شهرضا در قالب ۷ نفر به همراه یک مربی در رقابت های قهرمانی نوجوانان استان، انتخابی جهت ورود به اردوی تیم منتخب، اعزام شد.

انصاری اضافه کرد: در این رقابت ها که در بخش کیوروگی بانوان و در محل خانه تکواندو اصفهان برگزار شد آیگین فرد افشاری، دنیا رحیمی و آیدا عزیزپور عناوین نائب قهرمانی و مهدیه جوهری بر جایگاه سوم ایستاد.

کد خبر 304866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.