آبی نه از نوع استقلالی + عکس

مهرداد قنبری برخلاف شایعاتی که درباره استقلالی شدنش مطرح بود به گسترش فولاد پیوست تا پس از ذوب‌آهن دومین تجربه لیگ برتری خود را پشت سر بگذارد و بعد از شهرداری تبریز پیراهن دیگر تیم این دیار را بر تن کند.

به گزارش ایمنا، مهرداد قنبری که حضور در لیگ برتر را اولین بار با پیراهن ذوب‌آهن تجربه کرد و به واسطه بازی برای این تیم حتی به تیم ملی هم دعوت شد به واسطه مصدومیت‌های پشت سر هم و بلندمدت از یک سو و عملکرد خوب مهران درخشان‌مهر در سمت چپ خط دفاعی ذوب‌آهن از سوی دیگر جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد و به یک بازیکن نیمکت‌نشین در تیم اصفهانی بدل شد.

با این اوصاف، جدایی او از ذوب‌آهن در پایان فصل خیلی اتفاق دور از ذهنی نبود به خصوص که از چند ماه مانده به اتمام فصل حرف و حدیث‌هایی درباره علاقه استقلال به جذب این بازیکن بر سر زبان‌ها افتاده بود. این مدافع ۲۷ ساله ساروی البته برخلاف شایعات از تیم آبی‌پوش پایتخت سر در نیاورد بلکه پس از امضای قراردادی با مدیرعامل گسترش فولاد به جمع آبی‌های تبریزی ملحق شد.

قنبری که پیش از این سابقه بازی برای شهرداری تبریز در لیگ یک را داشت پس از چهار سال به آذربایجان بازمی‌گردد تا این بار پیراهن یک تیم لیگ برتری تبریز را بر تن کند.

کد خبر 304643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.