تجربه بین‌المللی بازیکن ناشناخته + عکس

نیما طاهری که در ذوب‌آهن فرصت بازی پیدا نمی‌کند امیدوار است تا تجربه بین‌المللی حضور در جام جهانی جوانان در لیگ هفدهم به کارش بیاید.

به گزارش ایمنا، تیم‌های اصفهانی در مجموع چهار نماینده در جام جهانی جوانان در کره جنوبی داشتند. از بین این چهار بازیکن نیما طاهری از سه نفر دیگر کمتر شناخته‌شده بود زیرا این مدافع ۲۰ ساله نه مثل مهران درخشان‌مهر و عارف غلامی در این فصل از مسابقات لیگ برتر به ترکیب اصلی ذوب‌آهن و سپاهان رسیده بود و نه مثل رضا شکاری هر از گاهی به بهانه داشتن پیشنهادهای اروپایی مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گرفت.

طاهری که امسال تنها در وقت‌های تلف‌شده دیدار با پیکان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر برای دقایقی بسیار کوتاه فرصت بازی برای ذوب‌آهن را پیدا کرد در تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران از جمله نفرات کلیدی بود. این بازیکن در هر سه مسابقه ایران در جام جهانی در ترکیب اصلی قرار گرفت و برابر تیم‌های کاستاریکا، زامبیا و پرتغال ۹۰ دقیقه بازی کرد.

این مدافع ۲۰ ساله پس از حضور در جام جهانی امیدوار است تا این تجربه بین‌المللی در لیگ برتر هم به کارش بیاید تا در فصل ۹۷-۹۶ بیشتر برای ذوب‌آهن بازی کند.

کد خبر 304641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.