کسب مدال طلای کشورهای اسلامی حاصل برنامه‌ریزی بود

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی گفت: برای اولین‌بار در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کردم و برای به‌دست آوردن مدال طلای انفرادی این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده بودم.

گلنوش سبقت‌الهی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضورش در بازی‌های کشورهای اسلامی و کسب مدال طلای تیراندازی انفرادی این رقابت‌ها، اظهار کرد: امسال برای اولین‌بار بود که حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی را تجربه‌ می‌کردم. سطح این مسابقات از آن چیزی که فکرش را می‌کردیم خیلی بالاتر بود. تیراندازان همه کشورها با آمادگی زیادی در این رقابت‌ها ظاهر شده بودند.

وی ادامه داد: از بهمن ماه سال گذشته تمرینات سخت و مستمری را برای حضور در این رقابت‌ها داشتیم و با آمادگی خوبی وارد این مسابقات شدیم. البته اردوی تدارکاتی خارج از کشورنداشتیم. قطعاً اردوهای برون‌مرزی خیلی می‌توانست در کسب نتیجه به ما کمک کند.

سبقت‌الهی بیان کرد: تونس، مصر و آذربایجان واقعاً کشورهای خوبی در رشته تیراندازی هستند. در مجموع همه کشورهای شرکت‌کننده رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند.

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی عنوان کرد: در بخش انفرادی مقابل رقبای قوی و خوبی قرار گرفتم. 2 نفر از رقبایم ایرانی بودند در کل سه تیرانداز ایرانی به فینال راه پیدا کردند. تیراندازان تونس و مصر بازیکنان قوی و المپیکی بودند. از قبل روی آن‌ها شناخت داشتم. آذربایجان نیز تیراندازان با تجربه‌ای در اختیار دارد.

وی افزود: برای کسب مدال طلای این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده بودم و خیلی خوشحال هستم که توانستم به هدفم دست پیدا کنم.

سبقت‌الهی اضافه کرد: در بخش تیمی متأسفانه یا خوشبختانه هر 2 تیم (الف) و (ب) ایران برای مشخص شدن مقام سوم و چهارمی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند که ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد. چون در هر صورت یکی از این 2 تیم باید حذف می‌شد. هر 2 تیم خوب بودند اما تیراندازی است و نمی‌توان از قبل محاسبه کرد که چه اتفاقی می‌افتد. گرچه در چند تیر نهایی اعضای تیم (الف) توانستند بهتر تیر بزنند و در رده سوم قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: هر مسابقه تجربه خاصی برای ورزشکار به ارمغان خواهد داشت که سعی می‌کنیم در هر تورنمنت جدایی از نتیجه‌ کسب شده از تجربیات آن مسابقه برای حضور در مسابقات بعدی استفاده کنیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی در مورد مسابقات پیش‌رو گفت: اواسط خردادماه مسابقات جهانی کاپ آذربایجان را پیش‌رو داریم که امیدوارم در این مسابقات بتوانم رکورد خوبی را به ثبت برسانم. سطح مسابقات کاپ جهانی بسیار بالاتر از بازی‌های کشورهای اسلامی است.

کد خبر 304449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.