رمضان، ماه عبادت و بندگی است

برخوار -امام جمعه دولت آباد گفت: ماه مبارک رمضان ماه برکت، ‌رحمت، ‌مغفرت و عبادت است و مهمترین شرط استفاده ی از این ماه عدم غفلت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه دولت آباد افزود:‌ یکی از مهمترین اعمال این ماه این است که ورع داشته باشیم و حتی فکر گناه را هم نکنیم.

وی گفت: مهمترین پیام های نشست سران پنجاه کشور با رییس جمهور آمریکا در ریاض عربستان این است که قدرت عربستان پوچ و تو خالی است، اعتراف آنها به قدرتمند بودن ‌کشور ایران و بیشتر شدن ظلم آمریکا و عربستان و اسرائیل در جهان اسلام را همراه دارد.

امام جمعه دولت آباد اظهار داشت:‌ اگر عربستان سعودی قدرت داشت منتظر نبود تا رئیس جمهور آمریکا را به عربستان دعوت کند و بالاترین نشان عربستان را به عنوان باج به او دهد تا آمریکا همراه آنها شود.

وی افزود:‌ آمریکا به دنبال منافع خود است و هیچ وقت دلش به حال کشورهای عربی  نسوخته است و اگر منافعش اقتضا کند مثل قرارداد ۱۰۰ میلیاردی تسلیحات، ‌با آنها همره است و اگر منافعش اقتضا نکند با هیچ کشوری همکاری نمی کند.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت: ‌اینکه سران پنجاه کشور می گویند قدرت ایران مهار شدنی نیست یعی اینکه ایران قدرتمند شده است و این قدرتمند شدن با کنار آمدن با کدخدا نمی باشد بلکه ناشی از ایمان واعتقاد مردم است که در ۳۸ سال گذشته یکبار مرگ بر آمریکای خود را قطع نکردند و تسلیم زور نشده اند و با روحیه جهادی و انقلابی تلاش کردند.

وی نمونه بیشتر شدن ظلم آمریکا و عربستان و اسرائیل را حکم ظالمانه برای شیخ عیسی قاسم و ظلم به مردم بی گناه مردم بحرین نام برد و گفت: ظلم در یمن و کشورهای اسلامی علیه مسلمانان بیشتر شده و مردم مظلوم و بی گناه و زنان و کودکان را به شهادت می رسانند.

امام جمعه دولت آباد در خصوص سند ۲۰۳۰ اظهار داشت: این سند سندی است که روحیه ایثار و گذشت و دین داری را آرام آرام از طفولیت و خردسالی از بچه های می گیرد و زمینه بی دینی و ورود فرهنگ غرب را فراهم می کند و حوزه علیمه به تبعیت از مقام معظم رهبری و مراجع جلوی آن می ایستد.

وی در خصوص انتخابات گفت:‌ بزرگترین پیروز انتخابات مردم و نظام اسلامی است که یک بار دیگر علاقه مند خود به نظام را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود:‌ در این انتخابات جریانی که رای نیاورد مثل فتنه ۸۸ به رای مردم احتران گذاشت و اعتراض خود را از مراجع قانونی پیگیری کرد و هیچ گونه خسارت و آشوبی ایجاد نکرد تا مملکت به پرتگاه سقوط برود.

کد خبر 304427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.