پس از فتح خرمشهر باید مراقب خاکریزهای فرهنگی و اقتصادی باشیم

فریدن - مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فریدن گفت: دشمن می خواهد کشور را از نظر اجتماعی به هم بریزد، از نظر اقتصادی تحریم های سخت تری کند و از نظر نظامی نیز توان موشکی ما را از ما بگیرد.

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی درگفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با بیان این که حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: این پیروزی در سایه ولایت‌مداری کامل جوانان و شهدا به دست آمد و امروز نیز اگر بخواهیم قدرت ایستادن در برابر  نظام استکبار جهانی را داشته باشیم باید در تمام اعمال و رفتار خود ولایت‌مدار محض باشیم.

 وی حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر را برگ زرینی از ایثار و پایمردی در تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نماد و مصداق عینی و بارز قدرت معنویت و اعتقاد دینی مردم و رزمندگان ارتش و سپاه اسلام در برابر بی اعتقادی و تفکرات شیطانی رژیم بعث صدام بود.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فریدن پیروزی در عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر را در سایه وحدت و یکدلی، باور و تفکر الهی، اعتقاد واقعی به مکتب عصمت و طهارت اهل بیت (ع)  احکام اسلامی دانست و گفت: بررسی عملیات آزادسازی خرمشهر انسان را بسیار متحیر می‌کند؛ زیرا در عملیات بیت المقدس، رزمندگان اسلام در برابر تمام جهان کفر ایستاده بودند و در این عملیات نظام استکبار جهانی و آل سعود با در اختیار قرار دادن تسلیحات نظامی و دلارهای نفتی رژیم بعث صدام را حمایت می‌کردند اما در نهایت این عملیات به پیروزی سپاه اسلام و شکست نهایی جهان کفر منجر شد.

سیاوشی ولایت‌مداری محض را رمز پیروزی تمام رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت‌المقدس در تاریخ این کشور خواهد ماند.

 وی ادامه داد: تاریخ سراسر افتخار و غرور آفرین انقلاب اسلامی مملو از برگهای زرین و شکوفایی است که در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه‌هایی همچون هشت سال دفاع جانانه در برابر دشمنان  در آن خلق و ماندگار شده است.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فریدن با بیان این که وقتی امام خامنه ای فرمودند خرمشهرها در پیش است، یعنی باید بدانیم دشمن درصدد تضعیف داخلی است، تصریح کرد:  دشمن می خواهد کشور را از نظر اجتماعی به هم بریزد، از نظر اقتصادی تحریم های سخت تری کند و از نظر نظامی نیز توان موشکی ما را از ما بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین باید مواظب باشیم دشمن از درون ما را تهی نکند و ما را در حالت ضعف نبیند و خاکریزهایمان را چه خاکریزهای فرهنگی، نظامی و اقتصادی یک به یک تصرف نکند.

حجت الاسلام سیاوشی اذعان کرد: عزم ملی که مردم ما در انتخابات نشان دادند چشم دشمن را کور کرد که بیش از 40 میلیون مردم به پای نظام ایستاده اند.  

وی تاکید کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر قدرت، ابهت و شوکت جمهوری اسلامی ایران را به تصویر کشید.

حجت الاسلام سیاوشی در پایان خاطر نشان کرد:  در حقیقت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس و تثبیت جمهوری اسلامی در داخل کشور در 12 فروردین صورت گرفت و زمانی که خرمشهر آزاد شد موجبات تثبیت نظام جمهوری اسلامی در جهان را فراهم آورد.

کد خبر 304205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.