۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
شماره 45 فصلنامه اخلاق منتشر شد

حجت‌الاسلام و المسلمین سراج زاده درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: شماره 45 این فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن سراج زاده رئیس پژوهشده الهیات و خانواده اظهار داشت: فصلنامه «اخلاق» رتبه علمی ترویجی خود در سال 1391 از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور دریافت نموده است

وی با بیان اینکه نه مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، اظهار داشت: «ساختار گزاره های اخلاقی از دیدگاه ابن سینا»، «رابطه فضیلت های اخلاقی و وضعیت آموزشی در دانش آموزان پایه ی نهم متوسطه»، «نگاهی به عناصر برنامه درسی در کتاب مفاتیح الحیات آیت الله جوادی آملی» و «تحلیل اجتماعی اخلاق کار؛ مؤلفه ها و پیشایندها و پسایندهای آن» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره فصلنامه می باشند.

رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده عنوان داشت: این فصلنامه به صورت منظم هر فصل توسط پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان وابسته به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آماده و چاپ می‌شود.

وی با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه در تحقق اهداف فصلنامه یاری رسانند.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir، پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام www.isc.gov.ir  و پایگاه مجلات تخصصی نور  www.noormags.irمراجعه نمایند.

کد خبر 304000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.