حضور در انتخابات پشتوانه امنیت در منطقه ای ناامن است

سمیرم- نماینده مردم سمیرم گفت: با توجه و به قرار گرفتن ایران در منطقه ای نا امن، این انتخابات پشتوانه امنیت ایران در منطقه است.

اصغر سلیمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم در حاشیه سرکشی و بازرسی از شعب رای گیری تصریح کرد: انتخابات امسال یک انتخابات حساس از لحاظ بین المللی بوده و با توجه به جنگ در کشور های همسایه جمهوری اسلامی ایران باید با حضور خود این امنیت را قدر دانسته و این موضوع را بدانیم که حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه این امنیت است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خواسته امام راحل و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای می باشد.

سلیمی خاطرنشان کرد: جشن ما، جشن حضور است و خدایی ناکرده کسانی که می توانند رای بدهند در خانه نمانند به ویژه رای اولی ها.

نماینده مردم سمیرم با اشاره به اهمیت بالای انتخابات شورای شهر و روستا متذکر شد: در انتخابات شوراهای شهر و روستا مردم باید با بصیرت و آگاهی انتخاب خود را انجام دهند و افرادی دلسوز و با انگیرزه را انتخاب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده هر فردی باشد منتخب مردم است و ما در مجلس برای همراهی او در دولت آینده آماده هستیم.

کد خبر 303516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.