مردم ایران در خلق حماسه های جاویدان پیشقدم هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ایرانیان را مردمی باشعور بالای سیاسی خواند که موقعیت های سیاسی و اجتماعی را به خوبی درک می کنند و همواره پشت سر نظام و رهبری می ایستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا ، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد دقایقی پیش پای صندوق رای واقع در مسجد شیخ لطف الله حاضر شد و در حاشیه انداختن رای خود به صندوق گفت: مردم همواره پشت نظام و رهبرشان ایستاده اند و هر فردی با هر سلیقه ای به قدرت می رسد باید قدر این مردم و کشور را بداند.

وی اضافه کرد: مردم ایران همواره در خلق حماسه های جاویدان پیشقدم هستند و انتظار می رود امروز نیز در ساعات اولیه روز بیشتر افراد واجد شرایط آرای خود را به صندوق های رای بیندازند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه داد: خوشبختانه  در ساعات اولیه انتخابات شاهد حضور گسترده شهروندان برای  ادای وظیفه دینی و اجتماعی خود در پای صندوق رای هستیم.

وی افزود: خوشبختانه شهروندان با پای محکم و با اراده قوی در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده اند تا بهترین سرنوشت را برای کشور خود انتخاب کنند.

طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه شهروندان باید با نهایت آرامش رای دهند، گفت: شهروندان باید با نتیجه رای نهایی دوستی و برادری خود را حفظ کنند.

کد خبر 303480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.