حضور پرشور مردم پای صندوق رای نشان از تعصب به وظیفه ملی و سیاسی است

استاندار اصفهان گفت: مردم در اولین لحظات رای گیری در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده اند و این نشان از توجه مردم استان اصفهان به انتخابات به عنوان وظیفه ای سیاسی و ملی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، رسول زرگرپور استاندار اصفهان با حضور در یکی از شعب اخذ رأی اظهار کرد: مردم در اولین لحظات رای گیری در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده اند و این اتفاق خوبی است چرا که در دوره های قبلی حضور مردم در ساعات پایانی رای گیری در پای صندوق های رای انتخابات را با مشکل روبه‌رو می کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته با یک حجم از مردم روبه‌رو می شدیم و منجر به تمدید زمان آن می شد، افزود: اما امسال از همان دقایق آغاز رأی گیری هم استانی های ما حضور خود را پای صندوق های رای به نمایش گذاشته اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه 29 اردیبهشت روز تجلی مردم سالاری دینی  است، خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که مردم با عظمت و شکوه  درانتخابات بزرگ شرکت می کنند.

وی تاکید کرد:  امسال با توجه به شوق و اشتیاق مردم در نخستین لحظات آغاز رای گیری در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده اند و شاهد حضور ارزشمند همشهریان در عمل به این فرآیند سیاسی و وظیفه ملی هستیم.

زرگرپور بیان کرد: پنج میلیون و 200 هزار نفر جمعیت در استان داریم که سه میلیون و 970 هزار نفر واجد شرایط رای هستند.

وی خبر داد: 76 هزار نفر رای اولی داریم که برای آن ها جلسات مختلف برگزار کرده ایم و تاکید داشته ایم که شما که به بلوغ جسمی رسیده اید قطعا بلوغ سیاسی را نیز باید در پای صندوق های رای جشن بگیرید.

کد خبر 303474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.