جسارتاً مالک سرور نیستید

باشگاه سپاهان با رسانه‌ای کردن نامه فدراسیون فوتبال ازبکستان به زبان بی‌زبانی و به شکلی سیاستمدارانه ادعای مالکیت استقلال بر سرور چپاروف را به چالش کشید.

به گزارش ایمنا، با انتشار نامه فدراسیون فوتبال ازبکستان رقابت آشکار و پنهان سپاهان و استقلال برای در اختیار داشتن سرور چپاروف وارد فاز تازه‌ای شد. باشگاه اصفهانی که تا پیش از این رویه محتاطانه‌ای را در پیش گرفته بود و از بروز اصطکاک علنی با همتای تهرانی بر سر چپاروف خودداری می‌کرد با رسانه‌ای کردن این درخواست رسمی به شکل سیاستمدارانه‌ای بر مالکیتش نسبت به این بازیکن صحه گذاشت.

در نامه فدراسیون فوتبال ازبکستان به سپاهان از باشگاه اصفهانی خواسته شده است تا با توجه به در پیش بودن بازی دوستانه با تایلند و دیدار رسمی با ایران از انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چپاروف را در فاصله نهم تا بیست و سوم خرداد در اختیار تیم ملی این کشور بگذارد.

از آنجا که سپاهان امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت و فصل فوتبالی برای این تیم عملاً همزمان با اتمام لیگ شانزدهم به پایان رسید تمرینات طلایی‌پوشان هم در فاصله مدنظر فدراسیون ازبکستان تعطیل است. از این رو، چپاروف بدون هماهنگی با سپاهان هم مشکل خاصی برای همراهی تیم ملی کشورش نداشت اما باشگاه سپاهان با رسانه‌ای کردن این نامه به زبان بی‌زبانی ادعای مالکیت استقلال بر این بازیکن را مردود دانست.

البته سپاهانی‌ها همزمان با انتشار این نامه تأکید کرده‌اند که قرارداد چپاروف با سپاهان رسماً سی‌ام خردادماه به پایان می‌رسد و آنها دست‌کم تا اطلاع ثانوی هیچ ادعایی مبنی بر مالکیت بر این بازیکن برای فصل بعد ندارند. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که هدف باشگاه اصفهانی از انتشار نامه کذایی مخابره این پیام ویژه بوده است که ادامه یا قطع همکاری آنها با مرد سال سابق فوتبال آسیا برخلاف ادعای استقلال و برخی رسانه‌ها منوط به موافقت و مخالفت همتای تهرانی نیست بلکه احتمالاً بستگی به مذاکرات بی‌واسطه سپاهان و چپاروف با یکدیگر و شرایط و تصمیم نهایی آنها خواهد داشت به خصوص که یک روز قبل از انتشار نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال ازبکستان سرمربی استقلال با زبانی تهدیدآمیز به ستاره ازبک درباره عواقب احتمالی عدم‌حضور در تمرینات این تیم برای فصل بعد هشدار داده بود.

کد خبر 303332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.