شرایط آینده‌سازان را می‌سنجم و تصمیم می‌گیرم/ قراردادم هنوز تسویه نشده

بازیکن تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد گفت: هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم و باید ببینم شرایط آینده‌سازان به چه صورت خواهد شد.

الهام فرهمند در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسابقات لیگ فصل گذشته، اظهار کرد: سطح مسابقات فصل ۹۵ نسبت به سال گذشته خیلی بالاتر بود. تیم‌های شهرداری بم و شهرداری سیرجان نفرات خوبی را در اختیار داشتند. همچنین تیم‌های دیگر نیز با وجود بضاعت کم مالی بازیکنان خوبی را جذب کرده بودند. رقابت بین تیم‌های آینده‌سازان نجف‌آباد، بم و سیرجان خیلی شدید بود و قهرمان از قبل مشخص نبود.

وی گفت: سایر تیم‌ها هم در حد بضاعتی که داشتند نفرات خوبی را جذب کرده بودند و از قبل مشخص نبود کدام تیم قهرمان می‌شود.

فرهمند ادامه داد: از ابتدای فصل تیم را برای قهرمانی بسته بودیم. هدفمان کسب قهرمانی بود و با انگیزه‌ای که داشتیم فکرش را می‌کردیم که قهرمان شویم.

بازیکن تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد افزود: در چند سال گذشته مسائل مالی تأثیر زیادی در عملکرد تیم داشت. به خصوص سال گذشته با وجود اینکه تا هفته‌های پایانی قهرمان بودیم و صدر جدول را در اختیار داشتیم اما به دلیل مسائل و مشکلات مالی از صدر جدول دور شدیم.

پاداش گرفتیم اما قراردادها هنوز تسویه نشده

وی بیان کرد: شرکت موتوسل پاداش قهرمانی را که قول داده بود پرداخت کرد اما متأسفانه هنوز قراردادها تسویه نشده و تا الان نزدیک به ۲۰ درصد آن پرداخت شده است. البته ابتدا باشگاه مجبور بود قراردادهای ۲ سال گذشته بازیکنان بومی را پرداخت کند.

فرهمند با بیان اینکه هر سال رقابت‌های لیگ برتر از شهریورماه آغاز می‌شود، عنوان کرد: هنوز تمرینات به صورت تیمی و منسجم شروع نشده اما تمرینات انفرادی‌ام را شروع کردم تا مشخص شود امسال برای چه تیمی بازی خواهم کرد.

تصمیمی برای فصل جدید نگرفتم

کاپیتان دوم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد گفت: هنوز تصمیمی برای فصل جدید نگرفتم.  شرایط را بررسی می‌کنم و تیمی که شرایط بهتری داشته باشد را انتخاب می‌کنم. طبیعتاً تیم آینده‌سازان میهن همیشه برای من در اولویت بوده و هست به این دلیل که ۶ سال است در این تیم هستم و تمام تجربه‌ها را با این تیم به دست آوردم اما بستگی دارد شرایط این تیم برای فصل جدید به چه صورت باشد و چه چیزی در انتظار آینده‌سازان است. شاید آینده‌سازان نتواند آن طور که باید و شاید شرایط را فراهم کند و اسپانسر جذب کند.

فرهمند عنوان کرد: تا کنون که خبری مبنی بر ورود اسپانسر برای حمایت از آینده‌سازان نشده و اگر چنین اتفاقی افتاده بود طبیعتاً تمرینات تیم شروع می‌شد. به هر حال تیمی که قهرمان شده باید سال آینده از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و خیلی قدرتمندتر از فصل گذشته در مسابقات ظاهر شود. وقتی تیمی قهرمان شده دیگر هیچ بهانه‌ای برای حمایت نکردن وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه سال‌های گذشته در انتخاب مربی موفق نبودیم و مربیانی که انتخاب می‌کردیم تجربه زیادی در زمینه فوتبال نداشتند، بیان کرد: سمیه شهبازی از سال ۸۹ در مدارس فوتبال استان فعالیت دارد و به صورت تخصصی فوتبال کار می‌کند و بر عهده گرفتن هدایت تیم به روند صعودی آینده‌سازان کمک زیادی کرد.

کاپیتان دوم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد تصریح کرد: به طور کلی فوتبال بانوان در مسئله پرداخت‌ها واقعاً ضعیف عمل می‌کند. شاید قرارداد بازیکنان تیم‌هایی مثل شهرداری سیرجان و بم پایین‌تر از ما باشد اما چون زیر نظر سازمان دولتی هستند پرداخت‌هایشان به موقع است اما دریافتی‌های ما موعد مشخصی ندارد و پولی که به دست ما می‌رسد ارزش ندارد.

وی افزود: خوشبختانه باشگاه ذوب آهن فصل گذشته وارد فوتبال بانوان شد اما آنچنان که باید و شاید حمایت نکرد. سپاهان هم تحت عنوان فوتسال وارد شد اما حتی آن تیم هم در شأن و شخصیت سپاهان نتوانست ظاهر شود. نباید حمایت کردن تنها بخاطر فرار از ۲ درصد مالیات باشد و واقعاً باید حمایت اسپانسرها به‌خاطر پیشرفت فوتبال بانوان در استان باشد.

فرهمند تأکید کرد: کل قرارداد تیم فوتبال بانوان به اندازه قرارداد فوتبالیست نیمکت‌نشین آقایان هم نیست.

کد خبر 303316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.