اصفهانی‌ها امتیاز آسیایی می‌خرند؟

در خطر انحلال قرار گرفتن قهرمان جام حذفی به این احتمال عجیب دامن زده است که سهمیه آسیایی نفت به ازای پرداخت بدهی‌های این باشگاه به تیم دیگری واگذار شود.

به گزارش ایمنا، تیم نفت تهران که در طول فصل با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه بود و در لیگ شانزدهم به عنوانی بهتر از نهمی نرسید برخلاف انتظار در جام حذفی قهرمان شد تا یکی از ۲ نماینده اول ایران در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

به فاصله چند روز پس از قهرمانی نفت در جام حذفی اکنون خبر رسیده است که این باشگاه به دلیل بدهی مالیاتی در خطر انحلال قرار دارد. در این میان، زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال واگذاری امتیاز آسیایی این تیم به گوش می‌رسد به این ترتیب که باشگاه تهرانی در ازای واگذاری سهمیه آسیایی خود از باشگاه خریدار مبلغی دریافت نماید که به کمک آن هم بدهی مالیاتی‌اش را صاف کند و هم با بازیکنانش تسویه حساب.

اولویت واگذاری هم با ذوب‌آهن و سپاهان است که به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های چهارم و پنجم لیگ برتر یکی پس از دیگری از گرفتن مجوز آسیایی بازماندند. ظاهراً فدراسیون فوتبال هم که نگران سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیاست مخالفتی با این خرید و فروش احتمالی امتیاز ندارد اما آیا باشگاه‌های اصفهانی که خود با محدودیت بودجه مواجهند امکان پرداخت مبلغی چندین میلیاردی بابت سهمیه آسیایی را خواهند داشت؟

کد خبر 302926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.