برگزاری انتخابات الکترونیک افتخاری برای نظام اسلامی است

نجف آباد- فرماندار نجف آباد گفت: زیرساخت های فراهم شده برای برگزاری الکترونیک انتخابات ماحصل تلاش و تجربیات کارشناسان متعدد و گامی دیگر در مسیر تحقق دولت الکترونیک است که امیدواریم در انتخابات پیش رو شاهد بازدهی مناسب آن و جایگزینی تدریجی این شیوه با روش های سنتی در دوره های بعد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد سهراب مظفر نجفی فرماندار شهرستان در حاشیه جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای اظهار داشت: شهر نجف آباد به عنوان یکی از ۱۸۰ نقطه سطح کشور با توجه به ضریب نفوذ اینترنت، سطح سواد و سایر پارامترها برای برگزاری انتخابات الکترونیک انتخاب شده است.

مظفر نجفی ایران را یکی از معدود کشورهای جهان در برگزاری الکترونیک انتخابات دانست و بیان داشت: البته املای نانوشته غلط ندارد و امکان بروز برخی مشکلات دور از ذهن نخواهد بود ولی در نهایت امیدوار به برگزاری این امر مهم در کمال آرامش، محبت و همدلی هستیم.

معاون استاندار اصفهان این حرکت را افتخاری برای نظام اسلامی دانست و ضمن اشاره به بازتاب جهانی انتخابات ایران گفت: دشمنان این مردم و نظام همواره به دنبال برخی نقاط ضعف برای خدشه دار کردن وجه کشور هستند و در مناظرات اخیر نیز طرح برخی مسائل به این امر دامن زد.

وی خاطر نشان کرد: تبلیغات انتخاباتی همیشه شور و حال خاص خود را داشته و امیدواریم در نهایت این امر به حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای منجر گردد.

کد خبر 302845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.