خبر بد برای اصفهان و مایه نگرانی ایران

قهرمانی نفت در جام حذفی که باعث غیبت اصفهانی‌ها در لیگ قهرمانان شد به خاطر بلاتکلیفی دامنگیر این تیم اتفاق خیلی مثبتی برای کلیت فوتبال ایران هم به نظر نمی‌رسد.

به گزارش ایمنا، با قهرمانی نفت تهران در جام حذفی پس از سپاهان امید ذوب‌آهن هم برای آسیایی شدن ناامید شد تا پس از حضور همزمان تیم‌های اصفهانی در سال ۲۰۱۶ و دومین فصل آسیایی پیاپی ذوب‌آهن در سال ۲۰۱۷ مثل سال ۲۰۱۵ نصف جهان در سال ۲۰۱۸ هم هیچ نماینده‌ای در لیگ قهرمانان نداشته باشد.

قهرمانی نفت در جام حذفی که قطعاً خبر بدی برای فوتبال اصفهان بود شاید اتفاق خیلی خوشایندی برای فوتبال ایران هم نباشد زیرا این تیم در حالی قرار است یکی از ۲ نماینده اول ایران در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا باشد که یکی از بلاتکلیف‌ترین باشگاه‌های ایرانی به حساب می‌آید. نفت به فاصله بسیار کوتاهی پس از قهرمانی سرمربی خود را از دست داد و با وضعیتی که در حال حاضر دارد هیچ بعید نیست که بلاتکلیفی‌اش تا آستانه شروع فصل جدید هم ادامه داشته باشد.

البته شرایط سخت حاکم بر یک تیم لزوماً همیشه به معنای عدم‌نتیجه‌گیری نیست همچنانکه استقلال خوزستان با وجود مشکلات مالی فراوان در اولین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان موفق بود یا همین نفت تهران علیرغم شرایط نامساعدش قهرمان جام حذفی شد. با این وجود، با وضعیت حاکم بر نفت شاید از هم‌اکنون باید نگران وضعیت نماینده ایران در لیگ قهرمانان بود.

کد خبر 302782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.